براندون راجرز، سرمربی تیم فوتبال لیورپول‌ اطمینان دارد تیم وی در دیدار مقابل چلسی از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم لیورپول امروز در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی صدرنشین است هر چند لیورپول‌ در جدول رده بندی 12 امتیاز با چلسی فاصله دارد اما برندن راجرز معتقد است شاگردان وی از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار هستند.

 لیورپول‌ آخرین مرتبه در ماه آوریل به مصاف چلسی رفته بود که در آن دیدار نتیجه را با حساب 2 بر صفر به حریف واگذار کرده بود راجرز‌ معتقد است بازی امروز در آنفیلد‌ به وی این فرصت را می دهد تا پیشرفت‌ تیم طی مدت یاد شده را مشاهده کرده و دریابد تیم وی دقیقا در چه جایگاهی قرار دارد.

راجرز گفت: این یک چالش بزرگ برای لیورپول‌ خواهد بد چلسی طی  یک سال گذشته بسیار قدرتمند‌تر شده و بازیکنان با تجربه بسیاری مانند دیگو کاستا، سسک فابرگاس و یا ادن آزارد را به ترکیب خود افزوده است.

راجرز در ادامه افزود: لیورپول‌ مصدومان ‌ بسیاری در زمین دارد ما نتوانستیم به اندازه فصل قبل گلزنی کنیم اما اطمینان دارم در این بازی بازیکنان  نهایت توان خود را به نمایش  می‌گذارند.

*حضور بالوتلی‌ و غیبت استوریج‌ در این دیدار

تیم لیورپول در سه هفته اخیر مجموعاً 7 مسابقه برگزار کرده و هر چند اکثر این بازیها برای قرمزها ناامیدکننده به پایان رسید اما شاگردان راجرز تحت فشار زیادی بودند.

سرمربی لیورپول در مورد ترکیب خود در این بازی گفت: هر چند دنیل استوریج هفته گذشته همراه با ما به مادرید سفر کرده بود تا مقابل رئال قرار بگیرد اما او هنوز آماده بازی نیست و در این بازی هم قصد نداریم از حضور وی در ترکیب تیم استفاده کنیم. هر چند استوریج تلاش می‌کند در تمرینات خود را به دیگر بازیکنان برساند اما نیاز به زمان بیشتری دارد تا به طور کامل از بند مصدومیت رها شود.

لیورپول در این بازی ترکیبی قدرتمند و تهاجمی خواهد داشت، ماریو بالوتلی برای حضور ثابت در میدان انتخاب شده و همچنین فیلیپ کوتینیو و رحیم استرلینگ به او کمک خواهند کرد.

کلو توره، استیون جرارد، آلبرتو مورنو، جوردن هندرسون و خاویر مانکوییلو از دیگر بازیکنان انتخابی راجرز هستند.

*کلو توره به ترکیب اصلی باز می‌گردد

کلو توره در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس فقط سه مرتبه امکان  حضور در ترکیب لیورپول را به دست‌ آورد. بازی آخر این بازیکن 33 ساله مقابل رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان بود که 90 دقیقه کامل کریستیانو رونالدو را مهارکرده و مانع از گلزنی وی شد.

توره روز گذشته از سوی هروه رنارد سرمربی تیم ملی ساحل عاج به تیم ملی دعوت شد تا در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا حضور داشته باشد. وی 117 بازی ملی برای تیم فوتبال ساحل عاج انجام داده و حالا فرصت جدیدی برای افزایش تعداد بازیهای ملی خود و کمک به تیم ساحل عاج برای راهیابی به رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در سال 2015 یافته است.

براندون راجرز سرمربی لیورپول در حمایت از مدافع 33 ساله خود گفت: او بازیکنی است که دارای شخصیت تایید شده‌ای می‌باشد.

او می‌داند که هم اندازه با دیگر بازیکنان تیم در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد اما باز هم به تلاش خود ادامه داده و هرگز تغییری در رفتار او به دلیل این موضوع دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/



برچسب ها: چلسی ، میزبان ، آوریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار