روز شنبه 17 آبان ماه، تالار صادراتی بورس کالای ایران شاهد عرضه محصولات 8 تولیدکننده کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، 3500 تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت شازند اراک به قیمت پایه 95 دلار در هر تن عرضه می شود. علاوه بر این، 2850 تن انواع قیر شرکت های توسعه نفت هرمزان، صنعت قیر هرمزگان، قیر و عایق جنت آباد، متین ساز فعال و معماران تجارت آفتاب به همراه 400 تن عایق رطوبتی شرکت های پیروز بام گلبهار و پاسارگاد عایق پارس روی تابلوی عرضه می رود.
 
 این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع ماده پلیمری و شیمیایی مجتمع های اروند، اصفهان، ایلام، آبادان، بوعلی سینا، پارس، تخت جمشید،  تندگویان، خراسان، خوزستان، شازند، شیراز، کارون، کرمانشاه، مهر و پلیمر کرمانشاه راهی تالار معاملات می شود. همچنین، 13 هزار و 300 تن انواع قیر، 12 هزار تن وکیوم باتوم، هشت هزار تن لوب کات سنگین و 600 تن گوگرد کلوخه عرضه می شود.
 
 شرکت آلومینیوم المهدی نیز در حالی با یکهزار تن شمش هزارپوندی 99.5، به قیمت پایه 69 هزار و 350 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان دو هزار تن دیگر به این حجم می افزاید. مجتمع آلومینیوم هرمزگان نیز در صورت تقاضا، 1400 تن شمش هزارپوندی 99.97 را روی تابلوی عرضه می برد.
 
گفتنی است، تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه 1700 تن ذرت دانه ای کرمانشاه، یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد و 250 تن قند کارخانه بردسیر کرمان است.
 
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 80 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، کالا ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار