پل اسکولز: فن‌خال انتظارات را برآورده نکرد

پل اسکولز، بازیکن باسابقه و کهنه‌کار باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که لوییس فن‌خال نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پل اسکولز بازیکن باسابقه و کهنه‌کار وفادار سال‌های نزدیک منچستر یونایتد که پیش از این مورد توجه و علاقه سرمربی باسابقه و نام‌آشنای این تیم یعنی سر آلکس فرگوسن قرار داست از وضعیت فعلی منچستر یونایتد که با 13 امتیاز در وسط جدول و جایگاه دهم قرار دارد و اظهار نارضایتی کرد چرا که این تیم 4 امتیاز از سال گذشته زمانی که 10 بازی را سپری کرده است هم اکنون پایین‌تر است.

اسکولز که این روزها جایی را میان مفسران فوتبال انگلیس برای خودش دست و پا کرده است در ستون روزنامه عصر لندن نوست: لوییس فن‌خال پیش از این از برنامه‌هایش خبر داده بود من فکر می‌کردم و انتظارداشتم او با برنامه بیشتری وارد می‌شد و می‌توانست در این مرحله امتیاز بهتر و بالاتری در جدول داشته باشد.

واقعاً سخت است که بفهمیم که فن خال در زمین به چه چیز می‌اندیشد، رفتار و سلوک او به هیچ وجه تغییر نمی‌کند.

او واقعاً با چهره متفاوتی از آنچه ما در کنار تیم هلند در رقابت‌های جام جهانی می‌دیدیم در کنار تیم منچستر یونایتد ظاهر شده است مشکل اصلی ما خط دفاع است که می بایست در تابستان حل می‌شد.

انتهای پیام/



برچسب ها: فن خال ، اسکولز ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار