برف و کولاک و طغیان رودخانه 200 خودرو و 110 مسافر را در دو محور خراسان رضوی گرفتار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان امروز گفت : به علت برف و کولاک در مسیر قوچان به درگز 200 خودرو دراین محور گرفتار شدند که با تلاش خودروهای امداد و آمبولانس جمعیت هلال احمر متشکل از 20 نیرو امداد رسانی شدند.

سعید فکوری افزود :نیروهای هلال احمر با امداد رسانی به مسافران گرفتار میان آنان آب معدنی، پتو و مواد خوارکی توزیع کردند.
رییس جمعیت هلال احمر خواف هم گفت: طغیان رودخانه نیز 110 مسافر را در جاده خواف گرفتار کرد و امداد رسانان این جمعیت به این مسافران گرفتار سیلاب ناشی از طغیان رودخانه امدادرسانی کردند.
محمد امانی افزود: رودخانه روستای قیاس آباد در 20کیلومتری شهرستان خواف بر اثر بارش های متوالی چند روز گذشته، طغیان کرد به گونه ای که حجم سیلاب همه فضای جاده را پوشانده بود و مسافران عبوری در این محور گرفتار این سیلاب شدند..
مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد: محور قوچان درگز که با توجه به کولاک شدید و نبود دید کافی برای جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی از دیروز تا اطلاع ثانوی مسدود شده بود،صبح امروز باز گشایی شد .

مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند، خواست قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141و یا 051-33411000 از آخرین وضع مسیر تردد خود مطلع شوند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: مشهد ، بارش ، برف ، طغیان ، رودخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.