معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 14، از برگزاری ویژه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در جنوب شرق تهران خبر داد.

 محمد حسین ذیبخش معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه14، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا نمایش‌های خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و با محوریت موضوعات و مسائل اجتماعی در تمام بوستان‌های منطقه درحال اجرا و برگزاری است که تاکنون بیش از 15 نمایش خیابانی در سطح بوستان‌های محلات اجرا شده است.

وی افزود: این نمایش‌ها با هدف برقراری ارتباطات با شهروندان ساکن در منطقه در تمامی گروه سنی، آموزش غیر مستقیم آنها و حساس سازی شهروندان در خصوص موضوع تکدی‌گری، اعتیاد و کودکان کار و خیابان در قالب نمایش و تئاتر‌های خیابانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع فرزند پروری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در 26 محله منطقه خاطر نشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی با هدف ترویج و توسعه آموزش شهروندی و ارتقاء دانش شهروندان در سطح سرای محلات، مدارس و پایگاه‌های بسیج مساجد در حال برگزاری است که تا پایان آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/   
برچسب ها: برنامه ، آسیب ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار