مديركل پدافند غيرعامل استانداري مازندران گفت : يكي از مؤلفه هاي اصلي پدافند غيرعامل ، شناخت تهديدات ، حفاظت از زيرساختها ، استمرار خدمت رساني به مردم ، پايدارسازي و تأمين نيازها و مقابله با جنگ نوين كه همان جنگ سايبري است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ، يداله نبوي در مراسم هفته پدافند غيرعامل اظهار داشت: هر يك از افرادي كه بعنوان سرمايه گذار در بخش صنعت و توليد كار مي كنند ، در راستاي اقدامات پدافندي ، نقش و وظيفه خطيري دارند و بايد تهديدات را بشناسند.

نبوي بيان داشت : تعامل و سازندگي بايد دو طرفه باشد و هم افزايي لازم صورت گيرد تا خدمات متقابل انجام شود و امروز وظيفه و رسالت همه مسئولين است كه از صنعت ، توليد و زيرساختهاي اقتصادي كشور حمايت كنند چون بقاي جامعه و كشور در مقابله با بيكاري و توجه و حمايت از صنعت و توليد است.

وي با اشاره به بحث خودكفايي و خود اتكايي در جامعه تصريح كرد : نقش توليد در جامعه بسيار برجسته و مبرهن است و بايد توجه ويژه اي نسبت به آن صورت پذيرد چرا كه در شرايط عادي ، همه كار مي كنند اما در شرايط حساس ، نوع نگاه و خدمات ، مشخص خواهد شد و بايد در اين روند ، دسته بندي انجام شود .

مديركل پدافند غيرعامل استانداري مازندران خاطرنشان كرد: هر طرحي كه استاني يا ملي مي باشد براي گرفتن بودجـه و اعتبـارات بايد از كميسيون بنـد الف ماده 215 موافقت اصولي را كسب نمايد و اين موافقت ، از مجـراي اداره كل پدافنـد غيرعامل عبور خواهـد كرد كه يقيناً مورد توجـه سرمايه گذاران قرار خواهد گرفت.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: شناخت ، خدمت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.