گفته های برخی بازیکنان تراکتور و استقلال بعد از تساوی

برخی از بازیکنان استقلال و تراکتورسازی از اتفاقات بازی و تساوی 2 بر 2 گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی از بازیکنان استقلال و تراکتورسازی از اتفاقات بازی و تساوی 2 بر 2 گفتند.

ادینهو: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

بازیکن تراکتور بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی را انجام دادیم اما انصافا مقابل حریف خوب کار کردیم و در هر دو نیمه به این تیم فشار زیادی را وارد کردیم.

وی افزود: دیدید که تا دقایق پایانی پیش بودیم ولی در دقیقه آخر نتیجه را عوض کردیم اما به نظر من می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در ادامه افزود:این نتیجه باعث شد که در آینده درس بگیریم و تمرکز کنیم تا پیروزی را در دقایق پایانی از دست ندهیم.

عمران‌زاده: آمده بودیم به تبریز که دست پر برگردیم

حنیف عمران‌زاده درباره تساوی استقلال و تراکتورسازی، گفت‌: در این بازی ما بدشانس بودیم .با اینکه از حریف جلو افتادیم اما در نهایت این بازی مساوی تمام شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه او بارها قلعه‌نویی را نجات داده تصریح کرد: این حرف‌ها نیست همه بازیکنان خوب هستند اما اگر توپ من در این بازی تبدیل به گل می‌شد، همه چیز فرق می‌کرد.

عمران‌زاده تصریح کرد: در اواخر بازی تغییر تاکتیک دادیم و چون عقب بودیم جلو کشیدیم اما ما برای 3 امتیاز وارد زمین شدیم و خدا را شکر که مساوی کردیم.


عمران‌زاده در پایان درباره عکس علیرضا رمضانی که روی پیراهن بازیکنان استقلال پیش از بازی بود، افزود: این کار را کردیم تا رمضانی روحیه بگیرد و هرچه زودتر به تیم برگردد.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران :  امروز فقط ۳ توپ روی دروازه ما آمد که دو تای آن گل شد

امیرحسین صادقی در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتورسازی، گفت:خدا هوای ما را دارد که این اتفاق‌ ها برایمان افتاد و توانستیم  مساوی کنیم و نبازیم. وی ادامه داد: ما می‌توانستیم امروز بازی را ببریم اما در دقیقه 95 مساوی کردیم.

وی گفت: شاید اگر توپ‌هایمان گل می‌شد بازی را خوب می‌بردیم اما تراکتورسازی 3 توپ روی دروازه ما آورد که دو تای آن گل شد و یک توپ هم به تیر دروازه خورد.

تیموریان:داور متعادل سوت زد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: داور بازی تا توانست برای هر دو تیم متعادل سوت زد.

آندرانیک تیموریان در خصوص تساوی تراکتورسازی و استقلال گفت: تماشاگران تراکتورسازی پرشور بودند و ما توانستیم با تلاش بچه‌ها بازی باخته را مساوی کنیم. در این بازی ما یک گل خوب زدیم اما در نهایت 2 گل خوردیم و باید خدا را شکر کنم که در نهایت مساوی کردیم.

تیموریان درباره اینکه بازیکنان استقلال برای حضور در دربی محتاط بازی می کردند خاطر نشان کرد: این طور نبود و ما با همه توان بازی می کردیم اما در دربی این نتیجه را جبران می کنیم.

ایرانپوریان: در هر دو نیمه از استقلال سرتر بودیم

محمد ایرانپوریان بازیکن تراکتور بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم نسبت به استقلال بهتر بودیم البته فکر می‌کنم فغانی می‌توانست بهتر عمل کند

وی ادامه داد: خسرو حیدری و کرار هر دو باید اخراج می‌شدند که اگر این اتفاق می‌افتاد شرایط خیلی فرق می‌کرد.

وی در مورد اینکه  تراکتور در ابتدا باخته به نظر می آمد ولی در لحظاتی جبران کرد گفت: این نشان دهنده این است که روح تیمی در ما وجود دارد و هر زمان که اراده کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم.



برچسب ها: لیگ ، برتر ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abi
۱۶:۱۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
چرا خسرو باید اخراج میشد ؟؟؟بیخودی نظر ندید لطفا
Lithuania
اقبال
۰۹:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
اگراین بازی اخراجی داشت آن ادینهو معرکه گیر بود اقبال استقلالی
آخرین اخبار