تیم های کوچک خواستار بودند که باید سهم دریافتی آنها از مدیریت رقابت‌های فرمول‌یک بیشتر باشد. مدیر تیم فرمول یک فراری نه تنها این خواسته را نپذیرفت، بلکه از عملکرد این تیم ها هم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از اعلام ورشکستگی تیم ها ماروشا و کیترهم، تیم های سائوبر، لوتوس و فورس ایندیا خواستار این بودند تا FOM در زمان پرداخت پول به آنها عادلانه تر رفتار کند.

ماتیاچی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تیم های دیگری هم از فرمول یک بروند؟ گفت: تیم های میانه جدول و ته جدولی نداریم… فرمول یک به تیم هایی احتیاج دارد که توان رقابت داشته باشند. در دنیا بسیاری از کمپانی ها مشغول بررسی پلت فرم فرمول یک هستند تا روزی در این مسابقات حضور داشته باشند.

وی افزود:با Haas کار فوق العاده ای انجام می دهیم و او از حالا می داند چه چیزی می خواهد. او برنامه بلند مدت و پروژه تعریف شده ای برای حضور داشتن در فرمول یک دارد. سرمایه گذاری مطمئنی می کند و سبک کاری آنها برای حضور در فرمول یک خاص است. برای شروع یک داستان موفق همکاری نزدیکی با آنها داریم. بله، فرمول یک به تیم های قدرتمند نیاز دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار