مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف همیشگی مسلمانان است/ شرط قوام حاکمیت اخیار، عمل به این فریضه است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

امر به معروف و نهی از منکر تکلیف همیشگی مسلمانان است/ شرط قوام حاکمیت اخیار، عمل به این فریضه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/6/2700988_620.jpg

 موضوع امر به معروف موضوع جدیدی نیست. این، تکلیف همیشگی مسلمانان است. جامعه اسلامی، با انجام این تکلیف زنده می‌ماند.


امواج آنتن‌های مخابراتی سلامت شهروندان را تهدید می‌کند/ لزوم تعیین تکلیف آنتن‌های BTS از سوی وزارتخانه‌های بهداشت و ارتباطات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که امواج آنتن‌های مخابراتی بر فراز ساختمان‌های مسکونی برای سلامت شهروندان بی‌ضرر نیست گفت: لازم است وزارت ارتباطات با همکاری وزارت بهداشت هر چه سریعتر بحث سلامت و ساماندهی آنتن‌های مخابراتی را تعیین تکلیف کنند.


محو بیت‌المقدس میان شهرک‌سازی صهیونیستی/ ساخت کلیسا برای انحراف افکار عمومی

 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: صهیونیست‌ها اذهان عمومی را درگیر ساختن یا نساختن کلیسا کردند تا در کنار آن مشغول به ساخت هزار واحد جدید شوند و با این وضعیت خود بیت‌المقدس در بین شهرک‌های صهیونیستی محو خواهد شد.


فرهنگ مقاومت جای خود را در بین مسلمانان منطقه باز کرده است/شیعه و سنی مقابل تکفیری‌ها ایستاده‌اند

 معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: در عراق شیعیان و اهل تسنن به کمک هم شتافتند و در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کردند.


تشریح اقدامات ایران در رابطه با پناهندگان در سازمان ملل متحد

 رایزن نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نشست کمیته سوم مجمع عمومی این سازمان درخصوص گزارش کمیسرعالی پناهندگان ضمن تشریح خدمات ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان، مواضع اصولی ایران درقبال موضوع پناهندگان را بیان کرد.


رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت جرج سمعان جرداق را تسلیت گفت

 رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت جرج سمعان جرداق، نویسنده و اندیشمند برجسته مسیحی لبنان را تسلیت گفت.


جنبش عدم تعهد بار دیگر تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد

سفیر و سرپرست نمایندگی دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد- نیویورک روز چهارشنبه به نمایندگی از جنبش عدم تعهد در جلسه مربوط به موضوع استعمارزدایی به تشریح مواضع اصولی کشورمان پرداخت.


محمدی: برخی می‌خواهند در فضای رسانه یک مرز مصنوعی و خطرناک بین منافع ملی و اصول ایدئولوژیک بکشند/قربانزاده: نباید همه چالش‌ها را به دشمنان خارجی نسبت دهیم

برنامه دیروز امروز فردا در حالی شب گذشته از رسانه ملی پخش شد که مهدی محمدی، عضو شورای سردبیری روزنامه وطن امروز، حسین قربانزاده، سردبیر روزنامه همشهری مهمان استودیوی این برنامه بودند.


همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه برای اعزام مبلغ به نقاط مختلف جهان

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان و حوزه علمیه برای اعزام مبلغ به سراسر جهان همکاری‌های خوبی دارند، گفت: در اعزام مبلغ به کشورهای هدف از جمله کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی آمار رضایت بخشی داریم.


دلایل حمایت ترکیه از داعش/ این حمایت‌ها چه تبعاتی خواهد داشت؟

 مسئولان حزب جمهوری خلق ترکیه که یکی از رقبای جدی حزب عدالت و توسعه در ترکیه محسوب می‌شود، نخست‌وزیر ترکیه را متهم کرده‌اند که از نیروهای مسلح داعش در سوریه و عراق حمایت می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار