با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس، هزاران نخ سیگار قاچاق و مقادیر ی قرص های غیر مجاز و نیروزا کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، بیش از هزاران نخ سیگار در استانهای  خوزستان ، زنجان ،خراسان جنوبی و سمنان  و نیز مقادیری قرص های نیروزا در استانهای  بوشهر  و زنجان کشف و ضبط شد.

اخبار کشفیات سیگار قاچاق و داروهای غیرمجاز نیرو زا در هفته گذشته به شرح زیر است:

کشف قرص هاي نيروزا در شهرستان گناوه

فرمانده انتظامي شهرستان گناوه در استان بوشهر از کشف تعدادي قرص هاي نيروزا به ارزش 800 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ قاسمي با تشريح اين خبر گفت: در پي اخبار مردمي مبني بر تخليه کالاي قاچاق توسط يک فروند لنج قبل از ورودي گمرک شهر گناوه، سريعا ماموران انتظامي به محل اعزام و اقدام به بازرسي لنج مذکور کردند.

سرهنگ قاسمي گفت: تعداد 24000جفت قرص هاي نيروزا خارجي از لنج مذکور کشف شد که در همين راستا شخصي به هويت "م- ب" دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان پليس انتقال داده شد.

وي در اين خصوص اظهار نمود: در پي اعلام وقوع تخليه اقلام ممنوعه ياد شده ماموران پرتلاش و زحمت کش ناجا موفق به شناسايي صاحب اصلي اقلام مکشوفه شخصي به نام "م-ب" شدند که پس از دستگيري در بازجويي ابتدايي اقرار نمود که مالک اصلي موارد مکشوفه مي باشد.

قاسمي بيان کرد: نمونه اي از اقلام مکشوفه از اين باند جهت ارزش گزاري واقعي به گمرک شهرستان گناوه ارسال شده است.

بيش از 300 هزار سيگار خاموش

فرمانده انتظامي شهرستان اميديه استان خوزستان از کشف بيش از 300هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اميديه سرهنگ "محمدپرون" در تشريح جزييات اين خبر بيان داشت: ماموران کلانتري مرکزي اين شهرستان در حين ايست وبازرسي و کنترل خودروهاي ورودي در محور ماهشهر – اميديه ، به يک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و دستور ايست صادر کردند ولي راننده هيچگونه توجهي نکرده و اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامي اميديه تصريح کرد: ماموران پليس بلافاصله اقدام به تعقيب خودرو کرده و موفق به توقف آن شده که در بازرسي ها فني انجام شده از خودرو تعداد 309 هزار و 600 نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف خودرو و دستگيري راننده و سرنشين آن گفت: بنا به اعلام نظر کارشناسان متخصص ارزش سيگارهاي مکشوفه بيش از 354ميليون ريال مي باشد.

وي اظهار داشت: راننده خودرووسرنشين پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ پرون در خاتمه تصريح كرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار داشته و با قاچاقچيان و متخلفان برخورد جدي و قانوني صورت مي گيرد.

كشف هزارو 980نخ انواع سيگارخارجي قاچاق درماهنشان

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان"زنجان" از كشف هزارو 980نخ انواع سيگار خارجي قاچاق از يك واحد صنفي خبر داد.

سرهنگ "حميد رضا قديمي" با اعلام اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي در واحد صنفي خود اقدام به فروش كالاهاي دخاني قاچاق  مي كند،موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ قديمي افزود: واحد صنفي متخلف توسط عوامل انتظامي وباهمكاري ماموران پليس اطلاعات شهرستان شناسايي ومورد بازرسي قرار گرفت .

اين مقام انتظامي بيان داشت : در بازرسي از واحد صنفي مذكور هزار و 980 نخ انواع سيگار قاچاق كشف وضبط شد.

قديمي اظهار داشت : در اين خصوص پرونده تشكيل، كالاهاي كشف شده و فرد متخلف نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

کشف 95 هزار نخ سيگار قاچاق در فردوس

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس خراسان جنوبي از کشف 95 هزار و 520 نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

" احمد نعيمي " در اين رابطه اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاکنون 3 هزار و 10 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي سطح شهرستان فردوس انجام شده است.

وي گفت: در بازرسي‌هاي انجام شده تعداد 83 پرونده تخلف شامل تخلفاتي نظير کم‌فروشي، گران‌فروشي، عدم درج قيمت و عدم صدور فاکتور به ارزش ريالي 8 ميليون و 940 هزار تومان تشکيل شده است.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس همچنين از اجراي 21 مورد گشت مشترک با همکاري فرمانداري، نيروي انتظامي، اتحاديه‌هاي صنفي و شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان خبر داد و افزود: از ابتداي امسال 95 هزار و 520 نخ سيگار قاچاق در فردوس کشف شده است.

وي افزود : اين ميزان سيگار قاچاق از واحدهاي صنفي سطح شهرستان و مقداري از آن نيز توسط ايست و بازرسي کشف و متخلفان اين پرونده‌ها در مجموع به سه ميليون و 218 هزار تومان جريمه نقدي محکوم شدند.

کشف هزارو 795عدد داروي غير مجاز از مغازه عطاري

فرمانده انتظامي شهرستان ابهر"زنجان" از کشف هزار و795 عدد قرص و مقاديري داروي غير مجاز ومخدر ازيك واحد عطاري در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عليرضا كردلو" در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:در پي كسب خبري مبني بر فروش داروهاي غير مجاز در يك مغازه عطاري در سطح شهر پيگيري موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با تعقيب ومراقبت هاي نامحسوس موفق شدند فرد متخلف را حين فروش دارو هاي غير مجاز دستگير ومغازه وي را مورد بازرسي قرار دهند.

سرهنگ كردلو تصريح كرد: در بازرسي از مغازه وخودرو متهم هزارو 795عدد انواع قرص،كپسول وشربت غير مجاز كه اعتياد آور نيز بودند كشف شد.

اين مقام انتظامي در خاتمه افزود : متهم در اين راستا دستگير وبا تشكيل پرونده تحويل مراجع مربوطه شد.

كشف 160 هزار نخ سيگار قاچاق در گرمسار

ماموران پليس 160 هزار نخ سيگار قاچاق را از يك دستگاه خودروي نيسان در گرمسار استان سمنان كشف كردند.

بنا بر اعلام معاونت عمليات فرماندهي انتظامي استان سمنان، طرح ايست و كنترل خودروهاي عبوري در بخش ايوانكي از سوي ماموران انتظامي شهرستان گرمسار به اجرا درآمد.

اين گزارش حاكي است، ساعت 4 بامداد ماموران پليس به يك دستگاه نيسان مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.

گزارش دريافتي مي افزايد، در اين بازديد 150 كارتن سيگار قاچاق و فاقد هر گونه مدرك و مجوز قانوني كشف و ضبط شد.

در اين خصوص راننده نيسان دستگير و به مراجع قانوني معرفي شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار