معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه تحقیقات باید بتوانیم اندیشه افراد تأثیرگذار را برای رسیدن به باور‌های روشن در مورد تعاونی تغییر دهیم.

 سید حمید کلانتری معاون تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در مورد تحقیق در حوزه تعاون باید کار شود و ما باید بتوانیم اندیشه افراد تأثیرگذار را برای رسیدن به باورهای روشن در مورد تعاونی‌ها تغییر دهیم.

وی درادامه با تأکید براینکه با توانمند سازی بخش تعاون می‌توان 60 درصد اشتغال کشور را در این حوزه جای داد، تصریح کرد: با کار فراوان می‌توان ظرفیت‌های بخش تعاون را نمایان کرد به عنوان مثال در هندوستان تعاونی‌ها هم افزایی جدی دارند و وقتی یک تعاونی در یک منطقه ایجاد می‌شود بستر رشد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه‌ای را نیز در بر دارد و تعاونی در واقع نجات بخش مردم ناتوان آن منطقه است و تمام مشکلاتشان را با تعاونی حل می‌کنند.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در زمینه تحقیقات موثر و کاربردی باید خرج کرد و از ظرفیت قوی‌ترین صاحبنظران استفاده کرد همچنین بهره برداری از ظرفیت‌های منطقه‌ای تعاون و ظرفیت‌های بین المللی ICA ضروری است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: باور ، اندیشه ، روشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار