مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان گفت: برای انتخاب سرمربی در عین حال که سرعت را به کار می‌گیریم، دقت را ملاک اصلی گزینش قرار می‌دهیم.

حبیب کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات و اردوی آمادگی تیم فوتبال امید از روز شنبه آغاز می‌شود و قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته یک اردوی چند روزه هم در کشور قطر برگزار کنیم البته ناگفته نماند این افراد دعوت شده به اردو توسط نلو وینگادا تأیید و دعوت شدند.

مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان در خصوص ماندن وینگادا و مذاکره با زلاتکو کرانچار گفت: وینگادا در حال حاضر با تیم امید قرارداد دارد و ما هم در حال بررسی وضعیت این مربی و ادامه همکاری با وی هستیم و در این میان گزینه‌هایی هم مطرح بود که از جمله آنها مذاکره با کرانچار را تأیید می‌کنم. گفتگوهایی با کرانچار صورت گرفته ولی به علت حضور این مربی در لندن در کنار پسرش و حضور در تمرینات کوئیز پارک‌رنجرز به طور مستقیم با وی گفتگویی نکرده‌ایم، باید مننتظر ماند و با این مربی در فدراسیون مذاکره کرد و برنامه‌های موردنظر دو طرف مورد بررسی قرار گیرد.

وی پیرامون بحث انتخاب سرمربی تیم امید و اعلام لیست قبل از انتخاب سرمربی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که با سرعت تمام و با فاکتور دقت سرمربی تیم را انتخاب کنیم ما اسامی بعضی از مربیان را اعلام کردیم ولی قبل از اینکه با آنها مصاحبه کنیم آنها اسامی را در رسانه‌ها مطرح کردند و قبل از مذاکره انصراف دادند و حتی اجازه ندادند زنگ بزنیم و با آنها مذاکره کنیم باید با گزینه‌های احتمالی صحبت کنیم و اظهارنظر آنها را بشنویم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.

کاشانی در مورد اردوی قطر هم اظهار داشت: سفر قطر از قبل پیش‌بینی شده بود و این لیست توسط وینگادا تهیه و تحویل فدراسیون شده بود و تقاضا کرده بودیم جهت آماده‌سازی و برپایی اردو راهی یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس شویم.

مدیر تیم فوتبال المپیک در خصوص کادر فنی تیم امید اظهار داشت: با محمد خاکپور به عنوان سرپرست و مدیر فنی به قرارداد نهایی رسیدیم و وی  اولین نفری است که با تیم امید همکاری خواهد کرد اما در خصوص مهدی تارتار باید بگویم چون وی مربی است ما نمی‌توانیم تارتار را انتخاب کنیم. سرمربی تیم که مشخص شود حتما دستیار موردنظر را پیشنهاد می‌کند که آن زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد. حضور تارتار توسط بعضی از رسانه‌ها اعلام شده بود که من تکذیب می‌کنم. اما در خصوص وینگادا و کرانچار و چند گزینه دیگر تا یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، اردو ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار