رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: ضرورت افزایش ذخیره اعتبارات صندوق تعاون مجموعه مذکور به عنوان منبع حمایت‌کننده از بیماران صعب‌العلاج در قشر فرهنگیان احساس می‌شود.

محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به تلاش مجموعه مذکور به منظور حمایت از فرهنگیان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج در سطح شهرستان ملارد اظهار داشت: در همین راستا، در حد توان و امکانات موجود حمایت‌هایی از بیماران صعب‌العلاج در قشر فرهنگیان ملارد عملیاتی شده که مساعدت و کمک مالی به 25 تن از این عزیزان از نمونه‌های آن به شمار می‌رود. 

وی در ادامه افزود: کمک‌های اینچنینی از محل اعتبارات صندوق تعاون اجرایی می‌شود اما متأسفانه منابع صندوق مورد اشاره محدود است و ضرورت ارتقاء و افزایش آن در جهت توسعه تسهیلات و کمک و همیاری به فرهنگیانی که مبتلا به بیماری‌های سخت هستند، احساس می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هدف‌گذاری شده ما این است تا به فضل الهی با همیاری و همت فرهنگیان، کمک‌های هرچه بیشتری به صندوق مذکور تزریق شود تا با ذخیره آن، میزان حمایت از فرهنگیان بیمار بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ملارد ، اعتبارات ، ذخیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.