معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 16 از تأخیر در افتتاح بزرگترین پارک ترافیک شهر تهران خبر داد.

 حامد میرزا بیگی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 16 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: به منظور فرهنگ سازی و آموزش ترافیک، احداث بزرگترین پارک ترافیک در ناحیه 3 این منطقه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پارک ترافیک در ناحیه 3 احداث می‌شود،‌ افزود: این پارک به عنوان بزرگترین پارک ترافیک شهر تهران با مساحت 4 هکتار در 4 فاز در حال ساخت است که در حال جدول گذاری و آسفالت است.

میرزا بیگی اظهار کرد: احداث پارک ترافیک که از فروردین ماه در دستور کار قرار گرفت طبق برنامه ریزی ها مقرر بود که تا مهرماه آماده شود اما به دلایل کمبود بودجه به تأخیر افتاد که پیش بینی می‌شود تا آخر سال افتتاح شود.

وی در خصوص امکانات پارک آموزش ترافیک اظهار کرد: پارک آموزش ترافیک شامل مسیر پارک، آموزش ترافیک در حدود 6 کیلومتر که با تفکیک مسیرهای رفت و برگشت 11 کیلومتر شده، 7 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، 7 کیلومتر مسیر پیاده روی و تندرستی، زمین‌های پینت بال، اسکیت، فضای ماسه بازی و مکان‌هایی جهت نگهداری پرنده و حیوانات اهلی است.

وی با اشاره به اینکه این پارک برای آموزش و تفریح کودکان و خانواده‌ ها است، تصریح کرد: در بخشی از این پارک، پارکی تحت عنوان پارک ژاپنی با ویژگیها و طراحی‌های خاص و نوع درختان متفاوت احداث خواهد شد.

میرزا بیگی خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این پارک، ایجاد فضای مناسب آموزشی برای کودکان و ترویج فرهنگ ترافیک در بین خانواده‌ها همراه با فضای شاد و تفریحی مناسب است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.