رئیس پلیس راه استان اصفهان از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تانکر هوو در جاده خوی - طبس خبر داد.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 1:35دقیقه بامداد امروز در جاده خور - طبس یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تانکر هووی حامل بنزین از رو به رو برخورد کرد.

وی در ادامه بیان داشت:‌ پس از برخورد این دو وسیله نقلیه تانکر هوو واژگون و 6 تن از اعضا یک خانواده از جمله راننده و سرنشینان خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند.

به گفته این مقام مسئول انتظامی؛ علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به جاری شدن سوخت پس از واژگونی تانکر و خطرات احتمالی، محور خوی - طبس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تانکر ، آتش سوزی ، واژگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطنم ایران
۰۸:۴۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
سلام
باز آقای نعمت زاده وزیر صنایع می گوید خودروهای تولیدی استاندارد است. و ایمنی دارند. اگر یک خودروی ایمن سوار شده بودند، لااقل هر 6 نفر نمی مردند. چه کسی باید جواب خون هایی را که بر روی آسفالت خیابان ها می ریزد را بدهد؟ آخر به خاطر کسب سود، چقدر از مردم باید جان خود و خانواده خود را به خاطر سوار شدن برخودروهای بی کیفیت مثل پراید و ... از دست بدهند. این حق الناس است. آیا مسئولینی که می توانند کاری انجام دهند، ولی هیچ اقدامی نمی کنند در روز محشر جوابی خواهند داشت؟ یا آتش جهنم را که هفتاد برابر سوزاننده تر از آتش دنیا ست را به خاطر چندصباحی زندگی در دنیا، به جان می خرند؟
آخرین اخبار