بانکدار انگلیسی،روریک جوتینگ که خود را بیمار روانی خطاب می کرد،دو زن فاسد را با وعده پول فریب داد ودر اپارتمانش آنها را به طرز فجیعانه ای کشت.پلیس میگوید احتمال اینکه قربانیان دیگری نیز وجود داشته باشند و جوتینگ انها را مخفی کرده باشد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،به نقل از روزنامه های انگلیسی ،یک بانکدار 29 ساله  انگلیسی تبار و سرمایه گزار شرکت مریل لینچ،به نام "روریک جوتینگ" چند روز گذشته در دادگاه هنگ کنگ به اتهام دو قتل بی رحمانه حضور پیدا کرد.

"روریک جوتینگ" دو زن فاسد به نام "سومارتی نینگسی" و "جسی لورنا" را  از مکان مخصوص زنان فاسد فریب داد و سپس آنها را کشت.


یکی از دوستان این مرد اظهار کرد: "جوتینگ" مهمانی های جنسی کثیفی در خانه اش برگزار میکرد به همراه مواد مخدر،که این مهمانی ها تا 2 یا 3 روز ادامه داشت و او در مهمانی هایش با حدود 11 زن فاسد ارتباط نامشروع برقرار میکرد.

یک منبع با نام مستعار "ای جی" بیان داشت:"جوتینگ" اغلب با دختران فاسد که به آنان وعده پول میداد جرو بحث میکرد و به آنان سیلی می زد و پول در خواستی آنان را  نمی داد.

وی افزود:"جوتینگ" به این زنان می‌گفت درست است من یک فرد ثروتمند هستم اما مهمتر از آن من مرد بدجنسی هستم.

یکی از دوستان قربانی ،"جسی لورنا" به نام "لین" به روزنامه ها گفته است:در شبی که آن دختر کشته شد من دیدم که "جوتینگ" با "جسی" در جلوی محل رقص شبانه ، بحث میکرد و گلوی او را می فشرد.

"جوتینگ" آن شب خیلی ترسناک و جدی بود و فردای آن روز ما خبرهایی راجع به دختری که در آپارتمان به قتل رسیده است ، شنیدیم و آن دختر "جسی" بود.

"جسی لورنا" یک زن 30 ساله بود که اصلیتی فیلیپینی داشت.او یکی از 2 قربانی "جوتینگ" بود که در آپارتمان لوکس او به قتل رسیده است.

هنگامی که افسران پلیس به آپارتمان طبقه 31 "جوتینگ" رسیدند آنها "جسی لورنا" را در حالی که در خون خود می غلتید و شکافی عمیق در گلویش بود زنده پیدا کردند اما دیری نگذشت که مرد.



فارغ التحصیل دانشگاه مشهور کمبریج، "روریک جوتینگ" در ساعت 3 شب جشن هالووین با حالتی هذیان گونه و غیر طبیعی با پلیس تماس گرفت تا به خانه او بروند.

وقتی افسران پلیس به آنجا رسیدند "جسی لورنا" را آلوده به خون و با شکافی عمیق در گلویش پیدا کردند. در خانه "جوتینگ" مقدار زیادی کوکائین همراه با یک چاقوی 12 اینچی توسط پلیس کشف شد.

سبک روانی با سرخوشی کشتن امریکایی در شب 31 اکتبر به پایان رسید وقتی که جوتینگ در ساعت 3 صبح با پلیس تماس گرفت در حالی که هذیان می گفت و حال طبیعی نداشت.

"جسی لورنا" حدودا 30 ساله با اسم واقعی "سیننگ موجیا" شب قبل از کشته شدنش با خوشحالی  به دوستانش گفته بود من قرار است به یک مهمانی مختص به  فرد ثروتمند انگلیسی بروم و در انجا خوش بگذرانم .



آقای "ون دن بوش" که یک موزیسین هلندی است و خانم "لورنا" را برای 4 سال می شناخته است،گفته  است :صحبت های "جسی" را در حالی که با  دو تن از دوستانش که خارج از یک میخانه در محله بدکاره ها  واقع در ردلایت هنگ کنگ بودند را شنیدم، اینها اخرین کلمات "جسی" بود.

وی افزود:مرگ او برایم دیوانه کننده است .آن زن هر ماه به اندونزی پول می فرستاد تا ساخت خانه اش در انجا به پایان برسد.خانه اش در حال اتمام بود و او دائما تکرار میکرد من تا چند روز دیگر بعد از 8 سال هنگ کنگ را ترک می کنم و به اندونزی می روم تا در انجا زندگی شادی داشته باشم.وقتی از مرگ بی رحمانه "جسی" مطلع شدم مانند دیگران در شوک بودم.

طبق گفته محلی ها خانم "جسی لورنا" به طور منظم در محله فحشا دیده می شد اما اقای "ون دن بوش" گزارش هایی که راجع به فاسد بودن "جسی لورنا" وجود دارد را تکذیب می کند.

8 ساعت بعد از پبدا کردن جسد اول "جسی لورنا"،در طول بازرسی کل آپارتمان ماموران  به جسد زن فاسد دوم در اپارتمان قاتل انها "جوتینگ" رسیدند.

ماموران پلیس در بالکن به یک چمدان برخوردند که 2 پای یه زن از ان بیرون زده بود.در داخل چمدان بدن برهنه یک زن از هم متلاشی شده به نام "سومارتی نینگسی"  وجود داشت.

"سومارتی نینگسی" اندونزیایی در حالی که دست و پاهایش با طناب بسته شده بود ،و سرش تقریبا از بدن جدا شده بود به حالت اسفناکی  در داخل چمدان قرار گرفته بود.

این زن 25 ساله اهل جزیره جاوا در اندونزی،برای درامد بیشتر به هنگ کنگ امده بود تا برای خانواده اش در کیلدکاپ جزیره جاوا پول بفرستد.تمام کسانی که او را می شناختند از او به عنوان دختری ارام یاد می کنند.



پزشکی قانونی ذکر کرده است که جسد این زن 5 روز در گرمای شرجی گونه این محل در داخل چمدان بوده است.

همسایه ها نیز میگویند این چند وقت اخیر بوی عجیبی به مشمامشان می رسیده است.

کاراگاهان در حال حاضر مشغول بازجویی از "جوتینگ" هستند که بفهمند ایا قربانیان دیگری نیز وجود دارد یا خیر چرا که انها در گوشی تلفن همراه جوتینگ صدها عکس خوفناک قتل پیدا کردند که امکان این را میدهد افراد دیگری نیز کشته شده باشند.

"جوتینگ" با ظاهری نامرتب  و لباسی سیاه در روز 4 نوامبر، در دادسرای هنگ کنگ  حضور به عمل اورد. برای باز جویی های بیشتراو به زندان فرستاده شد تا دادگاه بعدی او که در تاریخ 10 نوامبر است.

یک فرد آشنا اظهار داشته است:"جوتینگ" بعد از اینکه نامزدش به او خیانت کرد کاملا ویران شد و به انسانی دیگر تبدیل شد.

وی افزود:ان زن عمیقا می خواست که با "جوتینگ" ازدواج کند و "جوتینگ" هم بسیار او را دوست داشت و به او پیشنهاد ازدواج داد.ان دو با یکدیگر عقد کردند اما رابطه انها وقتی تمام شد که ان زن با مرد دیگری در نیویورک ارتباط داشت و به "جوتینگ" خیانت کرد.

خیانت نامزدش برای او بسیار سخت بود.بعد از ان جوتینگ دیگر مشغول جمع اوری پول و قدرت شد و دائما دوست داشت که به عیاشی بپردازد.



چند روز قبل از اینکه "جوتینگ" مرتکب این قتل ها بشود.در ایمیلی به مشتریانش در بانک گفته بود:من خارج از محل کار هستم برای هر سوالی با کسی تماس بگیرید که یک بیمار روانی مثل من نیست.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: حوادث ، پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار