سخنگوی کاخ سفید مدعی شد هنوز در مذاکرات هسته ای ایران ، ابعاد دشواری باقی مانده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت کاخ سفید ؛ جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید امروز مدعی شد هنوز ابعاد دشواری در مذاکرات هسته ای با ایران باقی مانده است.

آقای ارنست مدعی شد مقامات ایران و نظام سیاسی ایران باید تصمیمات دشواری بگیرند.وی افزود این تصمیم به نگرانی های جامعه جهانی در مورد ماهیت برنامه هسته ای ایران باز می گردد.

آقای ارنست که با یک شبکه آمریکایی صحبت می کرد مدعی شد در مورد مسائل هسته ای ایران یک توافق بین دو حزب اصلی آمریکا وجود دارد و آن هم این است که مسئله هسته ای ایران باید از طریق دیپلماتیک و مذاکره حل و فصل شود.وی در سخنانی عجیب گفت اینکه ما بتوانیم به دنیا ثابت کنیم دقیقا ایران مشغول چه کاری است و اینکه اطمینان یابیم ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست ، باید از راه مذاکره صورت بگیرد . مذاکره از اقدام نظامی بر ضد برنامه هسته ای ایران ، بهتر است.

این مقام آمریکایی با توجه به نزدیک شدن به زمان اتمام مذاکرات و نزدیک شدن به تاریخ 3 آذر  گفت هنوز ابعاد دشواری برای رسیدن به توافق در برنامه هسته ای ایران باقی مانده است.
سخنگوی کاخ سفید گفت حمله نظامی به ایران برای توقف برنامه هسته ای ایران ، راه حل موقتی است ، لذا مذاکره روش بهتری است.وی تاکید کرد اگر ما به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنیم ، ایران این تاسیسات را بازسازی می کند ، به همین خاطر بر مذاکره تاکید می کنم.با این کار جهان می تواند دید روشنی نسبت به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار