سرلشکر فیروزآبادی با انتشار پیامی از رئیس رسانه ملی تقدیر کرد

سازمان صدا و سیما در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 93 تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما جهت اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، متن پیام تقدیر سرلشکر بسیجی دکتر «سید حسن فیروزآبادی» رییس ستاد کل نیروهای مسلح از «عزت‌الله ضرغامی» رییس سازمان صدا و سیما در ذیل آمده است:
 
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
 
برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید عزت‌الله ضرغامی
 
سلام علیکم
 
با احترام؛ عرصه‌ی پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.
 
پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت‌بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفه‌های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان است.
 
بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 1393 با هدایت و مدیریت جنابعالی در تولید و پخش برنامه‌های جدید، اثرگذار و غیر تکراری همراه با افزایش کمّی و کیفی، تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.
 
بدین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را دارم.
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح
 
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، کل ، نیروهای ، مسلح ، پیام ، تشکر ، رسانه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار