در مهم‌ترین دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم ملوان در انزلی میزبان تیم آینده‌سازان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 16 آبان با انجام 5 دیدار برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم ملوان بندرانزلی تیم سوم جدول رده‌بندی است. دو تیم در شرایط کاملاً متفاوت به مصاف هم می‌روند. تیم آینده‌سازان مهین اصفهان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی چهار بر صفر پایان برده است. بازیکنان این تیم با روحیه‌ای بالا به مصاف تیم ملوان می‌روند.

از طرفی شاگردان مریم علیدوستی در حالی از تیم صدرنشین در انزلی پذیرایی می‌کنند که دیدار هفته‌ پیش خود را واگذار کرده‌اند. از این رو به جبران باخت و انتقام‌گیری به مصاف شاگردان ناهید عابدیان مربی تیم آینده‌سازان مهین می‌روند. تیم آینده‌سازان هم‌اکنون 13 امتیاز در صدر جدول و تیم ملوان با یک بازی کمتر 9 امتیازی در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

در دیگر دیدار هفته ششم تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر میزبان تیم شهرداری بم است. تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر نتیجه‌ دیدار هفته پیش خود را واگذار کرده است. در حالی که تیم شهرداری بم با چهار گل تیم پیروز هفته پنجم رقابت‌ها مقابل حریفش بوده است.

تیم شهرداری بم با انجام 3 بازی 9 امتیاز و تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر با انجام 4 بازی 4 امتیاز تا پایان هفته پنجم کسب کرده است.

تیم استقلال ایران با سرمربیگری مریم حسن‌زاده و مربیگری نرگس شیرزادیان در ورزشگاه بوستان پردیس تهران، میزبان تیم پالایش گاز ایلام است. تیم استقلال تهران در حالی به مصاف تیم پالایش گاز ایلام می‌رود که هفته پنجم را استراحت کرده است. بازیکنان آبی‌پوش استقلال علاوه بر استراحت مطالبات عقب‌افتادشان را از باشگاه دریافت کرده‌اند. از این رو با روحیه‌ای مضاعف و اعتماد به نفس بالا میزبان تیم پالایش گاز ایلام هستند. بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام نیز با توجه به پیروزی که در هفته پنجم کسب کرده‌اند با روحیه‌ای بالا به تهران سفر کرده‌اند.

تیم پالایش گاز ایلام با انجام 3 بازی 3 امتیاز کسب کرده است. آبی‌پوشان تهرانی با انجام 3 بازی 3 امتیازی و در مکان هفتم جدول قرار گرفته‌اند. در دیگر دیدار این هفته تیم صدرنشین و با جسارت دادگر جیرفت میزبان تیم همیاری آذربایجان غربی است. تیم دادگر جیرفت که نخستین حضورش در رقابت‌های لیگ برتر ر ا تجربه می‌کند تاکنون با انجام 5 دیدار بدون امتیاز و تفاضل 54- قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر است.

بازیکنان تیم دادگر جیرفت با مشکلات فراوان مالی مواجه هستند. حامی مالی مناسب این تیم جیرفتی را حمایت نمی‌کند. مسئولان تیم دادگر جیرفت با همت و تلاش بازیکنان جوان و بی‌تجربه این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کرده‌اند. تیم همیاری آذربایجان غربی در حالی به مصاف تیم دادگر جیرفت می‌رود که با 5 گل حریف هفته پنجم خود را بدرقه کرده است.

تیم همیاری آذربایجان غربی با 3 دیدار 3 امتیازی است. شاگردان پریا خلیل‌زاده در ورزشگاه تختی جیرفت به مصاف تیم دادگر می‌روند.

گفتنی است، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر بانوان ساعت 10 صبح جمعه 16 آبان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار