در 6 ماه نخست امسال حدود 11 میلیون و 493 هزار متر مکعب آب شرب از طریق سد تهم و تصفیه خانه آب تولید شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر امور آبفای زنجان به استحصال آب از طریق چاهها اشاره کرد و گفت : 8 میلیون و 273 هزار متر مکعب آب شرب مشترکین از طریق چاهها تامین می شود.

رستمی افزود : هم اکنون در شهر زنجان57 حلقه چاه وجود دارد که قرار است این چاهها مورد بازبینی مجدد برای افزایش دبی آب قرار گیرد .

وی تصریح کرد : در 6 ماهه نخست سال 18 مورد دبی سنجی وضعیت آبدهی چاههای شرق زنجان  انجام گرفته است .

مدیر امور آبفای زنجان استاندارد سازی تابلوهای برق و خازن گذاری آن به منظور ایجاد مقدمات لازم جهت سیستم تله متری را 18 مورد عنوان کرد .

رستمی با اشاره به اهمیت کلر زنی گازی ادامه داد : در این بازه زمانی 4 دستگاه تاسیسات کلرزنی گازی جدید در منابع تولید (چاهها) ایجاد شده است که تعداد این تاسیسات به 15 دستگاه رسیده است .

وی تصریح کرد : بیش از 2 کیلومتر اصلاح شبکه ،653 فقره تعویض و استاندارد سازی انشعابات ، 11 مورد تعمییرات خطوط انتقال، 324 مورد تعمییرات شبکه (اصلی و فرعی ) و 30 مورد هم سطح سازی دریچه های آب از جمله اقدامات امور آبفای زنجان در 6 ماهه نخست امسال می باشد .

مدیر امور آبفای زنجان تعداد انشعابات آب زنجان را بیش از 145 هزار و 691 فقره اعلام و خاطر نشان کرد: دراین چند ماه یک هزار و 435 مورد تعمیرات انشعابات نیز محقق شده است

انتهای پیام/ز

برچسب ها: استحصال ، شرب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.