قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو می‌گوید: زمان کافی برای تیم‌داری در لیگ‌های تکواندو را ندارد.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره فیلم برداری سریال "آمین"گفت: مراحل آماده سازی این سریال طولانی شده و فکر می‌کنم تا حدود 2ماه دیگر این کار ادامه داشته باشد تا برای اکران آماده شود. من در این سریال نقش یک پلیس را بر عهده دارم.

او در خصوص مدیریت در لیگ برتری تکواندو امسال گفت: من قصد کار کردن در لیگ برتر را ندارم چون وقت کافی ندارم و در واقع دیگر حوصله کار کردن در لیگ را پیدا نمی‌کنم. فعلا کار کردنم در تکواندو منوط به کلاس‌های بین‌المللی آموزشی است.

قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو درباره نتایج تکواندوکاران در بازی‌های آسیایی اینچئون یادآور شد: مسابقات را ندیدم اما نتایج درخشان ورزشکاران را شنیدم و به ‌آن‌ها تبریک می‌گویم. اما اشتباه در اعزام کیمیا علیزاده باعث شد نتوانیم نماینده‌ای در وزن این بازیکن داشته باشیم.

تکواندوکاران ایران در 2 وزن اصلا با قرعه‌کشی رو به روی کره‌ای‌ها قرار نگرفتند و در 2وزن هم کره‌ای‌ها نماینده‌ای نداشتند اما مسابقات خوبی انجام دادند و به چهار نشان طلا رسیدند. با این حال نباید اشتباه خود را در حذف نام علیزاده در قرعه‌کشی مسابقات را کارشکنی کره‌ای‌ها عنوان کنیم.

ساعی درباره خداحافظی یوسف کرمی هم خاطرنشان کرد:‌ به نظر من خداحافظی یوسف به موقع بود و باید زودتر از این کناره‌گیری می‌کرد اما در هر صورت برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در هر جا که مشغول به کار می‌شود موفق باشد اما مربی‌گری را باید از تیم‌های پایه شروع کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، تیم ، ملی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار