معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان از برگزاری دهمین همایش نقش اصناف در احیای امر به معروف و نهی از منکر در ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف شهرستان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو اظهار کرد: این همایش با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دخیل کردن اصناف در این هدف بزرگ و الهی با حضور تمام نمایندگان اصناف در تاریخ 15 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این همایش درصدد است تا اهمیت نقش اصناف در سعادت جامعه و اهمیت روزی حلال و تاثیر آن را به خوبی برای مردم تبیین کند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان بیان کرد: در راستای اهمیت نقش فوق‌العاده‌ای که اصناف در جامعه دارند، ضرورت دارد که با همه مبانی امر به معروف و نهی از منکر آشنایی پیدا کنند به همین جهت و با همکاری مدیریت اصناف همایش مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با مسئولان ارشد اصناف از جمله رؤسای اتحادیه‌های صنفی، مسئولان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اتاق اصناف، بسیج اصناف و جمعی از هیئت رئیسه اتحادیه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف والاتری که این همایش دنبال می‌کند، ایجاد حساسیت و انگیزه در بین خانواده بزرگ اصناف برای اقامه و احیای این واجب الهی است و اینکه استکبار جهانی از راه‌های مختلف و به ویژه کالاهای مصرفی با هدف سلطه فرهنگی و اقتصادی در حال تلاش گسترده علیه ملت مسلمان است که در این زمینه رسالت اصناف بیش از پیش حساس‌تر و با اهمیت‌تر می‌شود.

گفتنی است دهمین همایش بزرگ نقش اصناف در احیای امر به معروف و نهی از منکر 15 آبان‌ماه جاری ساعت 15 در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، همایش ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.