جانشين فرماندهي انتظامي كرمان گفت: مراسم عزاداري دهه اول محرم، در امنيت كامل در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ"عبدالرضا ناظري" افزود :پليس استان هماهنگ با ساير دستگاه‌هاي دخيل، با برنامه‌ريزي و اتخاذ تدابير مناسب و ضمن به كارگيري حداكثر توان نيروي انساني و تجهيزاتي خود، طرح‌هاي انتظامي و ترافيكي ويژه‌اي را براي برگزاري مراسم عزاداري در دهه اول محرم به اجرا گذاشت.

وي افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت ‌گرفته برگزاري جلسات مختلف با هيئت امناي دسته جات عزاداري و حضور مناسب و هدفمند پليس و همكاري و تعامل مناسب کليه دستگاهها و مردم با پليس ، شاهد روند خوبي در اين ايام بوديم.

وي تصريح كرد: با تمهيدات مناسب ترافيکي و انتظامي و با همکاري مردم و هيئت هاي عزاداري، امنيت، آرامش و نظم هيئت هاي عزادار حسيني تأمين شد که اين کار از جمله اولويت هاي پليس استان در ايام ماه محرم و مناسبت هاي مختلف سال است.

سرهنگ "ناظري" با اشاره به جلسات هماهنگي در قبل از ماه محرم خاطرنشان کرد: عدم استفاده هيئت ها براي جابه جايي از وسايل نقليه باري و اعلام مسيرهاي تردد دسته جات عزاداري و همكاري بسيار خوب مردم عزادار با پليس و حضور پليس افتخاري در برقراري انضباط انتظامي ترافيكي باعث شد تا بتوانيم همگي در سوگواري سرور و سالار شهيدان سهيم باشيم و از فيوضات اين ايام بهره مند شويم.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.