بازار در حال حاضر منتظر گزارش 6 ماهه‌ی شرکت‌ها و روند اقتصادی کشور است و با بهبود روند اقتصادی می‌توان انتظار روزهای روشنی را در بازار سرمایه داشت.

همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص روند بازار سرمایه بیان کرد:بازار سرمایه روند متعادلی دارد و  روند افزایشی و کاهشی چشمگیری در ان به چشم نمی‌خورد.
 
وی در خصوص تاثیر گزارش 6 ماهه‌ی شرکت‌ها بر روند بازار سرمایه گفت:با توجه به ارائه گزارش مطلوب شرکت‌‌ها این امر باعث ایجاد یک جو مناسب در بازار سرمایه شده و نقدینگی را به سمت این بازار روانه کرده است.
 
کارشناس بازار سرمایه با توضیح در مورد فعالیت سرمایه گذاران بر روی نمادهای کوچک گفت:به علت سرمایه گذاری بر روی نمادهای کوچک نمی‌توان انتظار رشد چشم‌گیری را در بازار سرمایه داشت و این خود باعث کم شدن سرعت معاملات می‌شود .
 
دارابی در مورد عوامل تاثیر گذار بر بازار سرمایه تصریح کرد:عواملی همچون کاهش نرخ سود بانکی می‌تواند خبرهای خوبی را وارد بازار سرمایه نماید .
 
وی در‌این‌باره ادامه داد:بازار در حال حاضر منتظر گزارش 6 ماهه‌ی شرکت‌ها و روند اقتصادی کشور است و با بهبود روند اقتصادی می‌توان انتظار روزهای روشنی را در بازار سرمایه داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، رشد ، شاخص ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار