دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

خطر فرقه‌ بهائیت در کمین دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز/سیاست عاشورایی رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با برنامه‌های غرب در منطقه

مهم‌ترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

غریب‌رضا: سیاست عاشورایی رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با برنامه‌های غرب در منطقه است
مدیر موسسه گفتگوی دینی با بیان اینکه حمایت از جریان‌های آزادیبخش و مستضعفین از خدمات انقلاب اسلامی بوده است، گفت: برنامه غرب و کشورهای همپیمان آن مانند عربستان که هزینه‌های هنگفتی را برای ایجاد گروه‌های تکفیری به منظور تخریب منطقه انجام می‌دهند، چیزی جز سیاست عاشورایی رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند سرکوب کند.

سید حسن خمینی: دانشگاه آزاد جهت خود را بر توسعه تحصیلات تکمیلی متمرکز می‌کند

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: قرار است که دانشگاه آزاد در آینده جهت خود را به سوی تحصیلات تکمیلی متمرکز کند تا ان شاء الله عقب افتادگی علمی که محصول چندین قرن کار نکردن است، جبران شود.

رمضان‌خانی: دانشجویان استکبار زمان خود را بشناسند/شعار "مرگ برآمریکا"در امتداد پیام عاشورا است
استاد دانشگاه آزاد واحد کرج گفت: دانشجویان و دانشگاهیان باید نقش خود را در این زمانه بشناسند و با شناخت آگاهانه و پرورش روح عاشورایی خود در برابر استکبار جهانی بایستند تا برای همیشه ریشه استکبار از جهان کنده شود.

عبدی: فرهنگ استکبار ستیزی امروز تا قلب اروپا پیش رفته است
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با تاکید اینکه استکبار ستیزی محدود به جمهوری اسلامی نیست، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با گسترش بیداری اسلامی، مقابله با استکبار در کشورهایی مانند سوریه و عراق و برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده است.

 اسحاقی: استکبار زوال خود را در اتحاد جهان اسلام می‎بیند
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: هدف از تفرقه انگیزی کشورهای غرب بین مسلمین این است که با تضعیف کردن مسلمین از قدرت گرفتن آنها جلوگیری کنند و وحدتی بین کشورهای اسلامی علیه استکبار شکل نگیرد.

پهلوانی: خطر فرقه‌ بهائیت در کمین دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز/مسئولان اعتنا نمی‌کنند
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز گفت: چرا هیات نظارت دانشگاه صنعتی شیراز اجازه برگزاری نمایشگاه نقد بهائیت را به تشکل‌های دانشجویی نمی‌دهد؟

محمدیان: هیچ وقت به غربی‌ها اعتماد نمی‌کنیم
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: هیچ گروهی به اندازه سیاستمداران ما باگوشت و پوست و استخوان بی‌اعتمادی به آمریکا را لمس نکرده‌اند و مذاکره کنندگان هسته‌ای ما در مذاکرات یک ساله اخیر کاملا متوجه شده‌اند که طرف غربی ذره‌ای به وعده‌های خود وفا نمی‌کند.

پناهیان: مذاکره کنندگان با تاسّی از امام حسین‌(ع) از موضع قدرت مذاکره کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: همان گونه که امام حسین(ع) در روز عاشورا از موضع قدرت وارد مذاکره با عمر سعد ملعون شدند، دولتمردان ما هم باید به تاسی از ایشان در مذاکراه با طرف غربی از خودشان ضعف نشان ندهند.

کوچک‌زاده: وزیر منتخب علوم باید درس دشمن‌شناسی را پاس کرده باشد
عضو کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی درباره‌ ویژگی‌های وزیرعلوم مطالبی ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار