رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور محورهای اسالم به خلخال ، زنجان به قزوین و شمشک به قزوین به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده است.

این مقام مسئول پلیس همچنین اظهار محور قم به گرمسار نیز به علت عملیات عمرانی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

حمیدی خاطر نشان کرد: وضعیت تردد در سایر محورها  و معابر کشور عادی گزارش شده است.

*بارش برف و باران در 9 استان کشور

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور  در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک شاهد بارش برف در اکثر محورهای استانهای آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان و گیلان هستیم.

این مقام مسئول پلیس در ادامه افزود: بر همین اساس در استانهای خراسان رضوی محور قوچان- درگز، خراسان شمالی محور بجنورد آشخانه و بجنورد اسفراین، استان قزوین (گردنه کوهین)، گلستان محور آزاد شهر  و جنگل گلستان، مازندران ارتفاعات محورهای فیروزکوه و کندوان و شرق تهران محور فیروز کوه بارش برف گزارش شده است و تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: سایر جاده‌ها و معابر کشور از جوی آرام و
ترافیکی روان برخوردار هستند.

*بارش برف و باران در جاده‌های کشور

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در اکثر محورهای استان گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استانهای آذربایجان شرقی- زنجان، سمنان، خراسان رضوی، (محور قوچان درگز) خراسان شمالی، قزوین (گردنه کوهین) گلستان، در ارتفاعات محورهای کندوان،‌هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

این مقام مسئول پلیس همچنین از امتداد آزاد راه زنجان –قزوین در استان زنجان و همچنین محور پونل- خلخال در استان گیلان خبر داد و خاطر نشان کرد: این دو محور به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، برف ، خلخال ، زنجان ، قزوین ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
باسلام لطف کنید در ارسال خبر به مردم درست بودن انسداد راه ها بیشتر دقت کنید شمشک به قزوین اصلا در نقشه وجود ندارد شمشک به دیزین درست است.
-
مینتظران
۱۱:۳۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
خداوند به محصول کشاورزان اردبیل - گیلان و آذربایجان شرقی برکت بدهد و خسته نباشند .
آخرین اخبار