مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیت‌الله (عج) گفت: شناخت محرومین جامعه، خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اصلی اردوهای جهادی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهتدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیت‌الله (عج) با بیان اینکه جهاد گران دانشگاه علوم پزشکی بقیت الله (عج) از روز هفتم آبان به شهرستان ایذه اعزام شده‌اند و به مدت یک هفته به مردمان این منطقه خدمات ارائه حرکت‌های جهادی مجموعه‌ای از فعالیت‌های خود جوش است که توسط دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 سال پایگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیت الله (عج) در مناطق محروم شهرستان ایذه برپا است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی این دانشگاه به مناطق محروم سایر استان‌ها اعزام می‌شوند.

مهتدی افزود: گروه امدادی جهادگران دانشگاه علوم پزشکی بقیت الله (عج) به مردم محروم روستاهای بخش سوسن شامل جنگه موسوی و روستاهای هم جوار خدمات ارائه می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیت الله (عج) اظهارداشت: این دانشگاه نگاه ویژه‌ای به بحث بهداشت و درمان روستاهای سوسن، جنگه موسوی دارد در همین راستا 3 کارگروه دندانپزشکی، بهداشت محیط و پزشکی عمومی به این روستا‌ها اعزام شده‌اند.

مهتدی خاطرنشان کرد: در ایام محرم روحانیون و مداحان اعزامی به این روستا‌ها عزاداری برای سیدالشهدا(ع) و تبلیغ و اشاعه فرهنگ عاشوا را برعهده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار