نامزدهای انتخابات کنگره آمریکا برای انتخابات میان دوره ای کنگره، حدود چهار میلیارد دلار برای تبلیغات خود هزینه کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، نامزدهای انتخابات کنگره آمریکا،حدود چهار میلیارد دلار برای تبلیغات خود هزینه کرده اند.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در حالی امروز برگزار می شود که برآوردها نشان می دهد این انتخابات، پرهزینه ترین انتخابات میان دوره ای تاریخ آمریکا است. هزینه انتخابات امسال در آمریکا ، سه میلیارد و نهصد میلیون دلار است. این درحالی است که انتخابات میان دوره ای کنگره در سال دو هزار و ده، حدود سه میلیارد و ششصد میلیون دلار هزینه داشت. این رقم در انتخابات میان دوره ای کنگره در سال دو هزار و شش، دو میلیارد وهشتصد میلیون دلار بود.

جمهوریخواهان در انتخابات امسال، یک میلیارد و نهصدو بیست میلیون دلار هزینه کرده اند. 

هزینه انتخاباتی دموکراتها برای انتخابات امسال، حدود یک میلیارد و هفتصد و ششصت میلیون دلار بوده است. 

جان بینر جمهوری خواه از ایالت اهایو در این انتخابات برای مجلس نمایندگان آمریکا، شانزده میلیون دلار هزینه کرده است که بالاترین رقم هزینه های انتخاباتی برای انتخابات امسال است. 

میا لاو از ایالت یوتا با صرف چهار میلیون دلار برای رقابتهای انتخاباتی اش به منظور راهیابی به مجلس نمایندگان، نام خود را به عنوان فردی ثبت کرده است که کمترین هزینه را برای رقابتهای انتخاباتی مجلس نمایندگان انجام داده است. 

البته درباره انتخابات سنا هزینه ها به مراتب بالاتر است. میت مک کانل که درحال حاضر رهبر جنایت اقلیت را در سنای آمریکا برعهده دارد برای انتخابات سنا در ایالت کنتاکی، بیست و سه میلیون دلار هزینه کرده است. جان کورنین با صرف یازده میلیون دلار در انتخابات سنا در ایالت تگزاس، کمترین هزینه انتخاباتی را برای راهیابی به سنا داشته است. 

کاملا روشن است که پول و تبلیغات نقش بسیار مهمی در جلب نظر آرای رای دهندگان آمریکایی دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار