لوئیس همیلتون که اکنون لیدر جدول قهرمانی انفرادی فصل است گفت از وجود قانون امتیاز دوبل در گرندپری ابوظبی راضی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون که در رقابت های گذشته به بردهای پیاپی ای دست یافته است، اکنون با اختلاف ۱۷ امتیاز در رده اول جدول قهرمانی قرار دارد. اگر هملیتون نتواند این اختلاف را به رقم ۵۰ برساند، در آخرین رقابت اگر اشتباهی کند و یا اگر مشکلی برای اتومبیل او بوجود آید، باید با عنوان قهرمانی خداحافظی کند.

همیلتون گفت: سوال اصلی این است که عدالت واقعی چه چیزی است؟ قانون این است و برای اولین بار قرار است اجرا شود. من با این قانون همراه می شوم؟ نمی دانم بین ما کسی هست که این قانون را بخواهد یا نخواهد، اما وضعیت به این شکل است. باید با چنین مسائلی کنار بیاییم و بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنیم.

وی افزود:از دست دادن عنوان قهرمانی در نتیجه این قانون بسیار احمقانه است، اما دوست ندارم با فکر کردن درباره چنین چیزهایی منفی بافی کنم. سعی می کنم بهترین کاری که می توانم انجام بدهم را در پیست به نمایش بگذارم.
«من پیشنهاد می کنم برای سال های آینده چنین قانونی وجود نداشته باشد.»

همیلتون در پاسخ به این سوال که آیا در رقابت های آخر بیشتر از عدم استقامت اتومبیل ترسیدی یا هم تیمی‌ات نیکو روزبرگ؟ گفت: نمی دانم. هر دوی اینها تهدید بزرگی هستند. اما تیم برای کم شدن چنین مشکل هایی در طول فصل تلاش بسیاری کرد. به همین دلیل امیدوارم در رقابت های آخر بدون اتفاق افتادن چنین مشکلاتی بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار