سردار ذوالقدر گفت: قریب به 1400 سال است که شیعه، عاشورا و سینه زنی را رها نمی‌کند و برگزاری عزاداری عاشورای حسینی امروز در مقابل لانه جاسوسی پیام ویژه‌ای را دارد.

به گرارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار "احمد ذوالقدر" جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) در حاشیه مراسم یوم الله 13 آبان که صبح امروز همزمان با عاشورای حسینی درمقابل لانه جاسوسی در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که مردم با مستکبر مبارزه می‌کنند و اگر اباعبدالله الحسین(ع) هم امروز اینجا بودند نوک پیکان مبارزه خود را به سمت آمریکا نشانه می‌گرفتند.
 
وی ادامه داد: حضور پرشور مردم بیانگر این است که به امام حسین(ع) ارادت دارند و با آمریکا که نماد استکبار جهانی است مبارزه می‌کنند.
 
جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: قریب به 1400 سال است که شیعه، عاشورا و سینه زنی را رها نمی‌کند و برگزاری عزاداری عاشورای حسینی امروز در مقابل لانه جاسوسی پیام ویژه‌ای را دارد.  
 
سردار ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: عاشورا، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و حضور پرشور ملت ایران اسلامی و دفاع مقدس اراده خدای تبارک و تعالی است که امروز به نمایش گذاشته شده است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فرمانده ، سپاه ، لانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار