سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص ارائه وضعیت صورت حساب مالی تا دو هفته آینده گفت: طی جلساتی که با سازمان خصوصی سازی داشتیم قرار است تا چند روز آینده تمام اسناد مالی را تحویل دهیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون چند جلسه با سازمان خصوصی‌سازی داشته‌ایم و دو گروه حسابرسی مسئول رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه هستند.

وی در ادامه بیان کرد: تا چند روز آینده فرصت داریم تا تمام اسناد و مدارک مالی باشگاه را در اختیار این دو گروه قرار داده تا آنها کار نهایی حسابرسی را انجام دهند.

خواجه وند در ادامه افزود: امیدوارم در جمع‌آوری اسناد تمام دست‌اندرکاران کمک کرده تا بتوانیم هر چه سریعتر وضعیت صورت حساب مالی باشگاه را به سازمان خصوصی سازی ارائه دهیم. 

وی درباره به تعویق افتادن زمان بازی دربی تصریح کرد: تغییر زمان دربی بدون هماهنگی بود و همانطور که روزهای گذشته اعلام کردیم از این تغییر راضی نیستیم و به صلاح باشگاه است که در همان زمان اولیه اعلام شده از سوی سازمان لیگ به مصاف رقیب دیرینه خود برویم.

وی درباره وضعیت پیام صادقیان افزود: انتشار خبر خداحافظی پیام صادقیان از باشگاه پرسپولیس توسط خود او و در صفحه شخصی‌اش صورت گرفته و از نظر ما هیچ گونه رسمیتی ندارد و تا زمانی که گزارشی رسمی و قانونی از سوی سرپرست باشگاه به ما ابلاغ نشود، در مورد جدایی وی از پرسپولیس نمی‌توانیم نظری داده و یا حتی وضعیت او را مورد بررسی قرار بدهیم، چرا که او هنوز طبق قراردادش بازیکن پرسپولیس بوده و باید به فعالیتش ادامه دهد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار