از گوشه و کنار دنیای IT ؛

Apple چگونه جیب کاربران خود را خالی می‌کند؟ / تبلتی که اپل را میلیاردر می‌کند

بررسی‌ها نشان می‌دهند که اپل از فروش تبلت آی پد ایر 2 سود کلانی را به دست می آورد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ بررسی های صورت گرفته روی هزینه‌های ساخت پرچمدار جدید تبلت های اپل با نام iPad Air 2 نشان می دهند که قیمت تمام شده مدل 16 گیگابایتی آن تنها 275 دلار است.

این قیمت تنها یک دلار از قیمت تمام شده هر دستگاه تبلت iPad Air (مدل قبلی آی پد) گران تر است و قیمت فروش iPad Air 2 نیز 499 دلار اعلام شده است که سود تقریبا 50 درصدی را برای کارخانه رقم می زند.

همچنین بررسی ها نشان دادند که قیمت تمام شده هر دستگاه  آی پد ایر 2 با پشتیبانی از سیمکارت های نسل چهارم  و دارای حافظه 128 گیگابایتی 358 دلار است و این در حالیست که قیمت فروش این تبلت 830 دلار اعلام شده است.

این اعداد و ارقام نشان می دهند که Apple سود کلانی از فروش آی پد ایر 2 خواهد برد.آمار بیانگر آن است که اپل برای هر دو دوربین آی پد ایر 2 فقط 11 دلار هزینه می کند و قیمت چیپ حافظه 16 گیگابایتی این محصول 9 دلار بوده و چیپ حافظه 128 گیگابایتی آن 60 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تبلت ، اپل ، apple ، سود ، ipad air 2 ، فروش ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۵۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
ایول داش مسعود راس, میگی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
شرکت اپل باید جلوی خودروسازان و اپراتورهای مخابرات ما لنگ بندازه!!! مثل: ایربگ دویست پنجاه هزاری! دو تا سه میلیون قیمت فروش!!!!
و خودروی 3 سه هزار دلاری، بیست و چهار ملیون فروش...تازه محصولات اپل از نظر کیفیت آیا با یک پراید ایران یا پژو قابل مقایسه هست؟؟!!
آخرین اخبار