جرارد: استوریچ‌ بهترین بازیکن اروپاست

استیون جرارد دنیل استوریچ را بهترین مهاجم اروپا خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، استیون‌ جرارد بازیکن و هافبک کهنه کار باشگاه لیورپول که مدت 16 سال است در این تیم حضور دارد و در این مدت با بازیکنان بزرگی مانند رابی خولر و مایلک اوون و لویس سوارز هم بازی بوده است، دنیل استوریچ‌ را بهترین بازیکن  که تا به حال با او بازی کرده است خواند.
 
وی در این خصوص گفت: برای من وقتی صحبت از پتانسیل‌ فوتبال انگلیس  به میان می‌‌آیند ناخود آگاه نام دنیل استوریچ‌ که می‌توانم آن را بهترین بنام  می‌آید
 
 توانایی بازی وی را به مهاجم شماره یک انگلیس مبدل کرده است او تمام توانایی لازم یک مهاجم که سرعت تند و تیز بودن و مهارت است را در اختیار دارد بعضی از مهارت‌ او واقعا را شگفت‌ زده می‌کند.
 
 فصل گذشته سایه لویس سوارز در تیم قرار داشت و هم اکنون نوبت دنیل  استوریچ است که برای سال‌ها سال در لیورپول‌ بدرخشد، در این زمان واقعا به او نیاز داریم و می‌خواهیم او در سریعترین زمان ممکن به تیم‌مان باز گردد.
 
وی در خصوص فشارهایی که بر لیورپول‌ قرار دارد گفت: ما در جهان طرفداران زیادی داریم مردم در سراسر دنیا ما را تماشا می‌کنند این فشاری که بر روی ما قرار دارد باعث می‌شود، ما بتوانیم‌ عملکرد  خوبی از خودمان نشان دهیم، هر سه روز یکبار ما بازی داریم و در تلویزیون ما را می‌بینند و این اتفاق ماهی یک بار رخ نمی دهد، بنابر این شما نمی توانید خود را مخفی کنید و باید یک بازیکن لیورپولی تمام عیار باشید.
 
 شما همیشه در حال قضاوت شدن هستید و مسئله ای نیست که برای شما به عنوان یک بازیکن قابل قبول باشد اما باید آن را قبول کنید و در آغوش بگیرید و از فشارها لذت ببرید این چیزی است که من از 19 سالگی آن را تجربه کرده ام ما مجبوریم این روند را ادامه دهیم هیچ جایی هم برای مخفی شدن وجود ندارد چرا که شما در اشاره مستقیم مردم هستید.
 
 برای آنکه یک مهاجم اصلی در لیورپول به حساب بیایی باید فشارها را انتظار داشته باشی و مسئولیت ها را در آغوش بگیری.
 
اما هواداران لیورپولی نیز در تمام ادوار همیشه ما را مورد تشویق قرار داده است و در مورد بازی نیزحمایتشان‌ را نشان داده‌اند و هین مسئله باعث می‌شود که شما با تمام قوا گل زنی کنید.

من با اون، خولر، سوارز و تورس بازی کرده‌ام، و همه‌ی آنها در گل زنی تا حد زیادی ثابت قدم بوده‌اند و این چیزی بود که آنها را به یک فوق ستاره تبدیل کرد ما باید به عقایقد جیمی ردنپ احترام بگذاریم، چرا که او فردی است که فوتبال را به خوبی می‌شناسد اما اینکه بگویم ماریو بالوتلی باید بازگردد و به درد لیورپولی ها نمی‌خورد اندکی زود است او به زمان نیاز دارد تا بتواند گل به ثمر برساند نیاز دارد که خود را به مردم به اثبات برساند که تا چه اندازه توانایی دارد و ارزش آن را دارد در لیورپول‌ باقی بماند.
 
 من نمی‌توانم تنها بعد از ده بازی در خصوص عملکرد او قضاوت کنم مسلما وقتی که سوارز رفت و ماریو با هم مقایسه می شوند من هم اکنون برای ماریو ابراز تاسف می کنم اما او  به سختی کارو تلاش می کند و در این مدت هم پاس های منجر به گل زیادی داده است من واقعا تحت تاثیر روش بازی که ماریو بالوتلی پیش گرفته است قرار گرفته‌ام. در خصوص ماریو شایعات و داستان زیادی شکل گرفته است اما او به خوبی کارش را انجام می‌دهد و من واقعا او را دوست دارم.
 
 هر چند این درست که بگویم که او  دوست دارد در صدر توجهات قرار گیرد و همیشه تیتر اول خبرها باشد.
 
 وی رسانه ها را دوست دارد و با هواداران به خوبی ارتباط برقرار می‌کند اما اگر می‌خواهد یک لیورپولی‌ تمام عیار باشد که مورد توجهات  قرار گیرد باید گل زنی کند او هم به این مسئله واقف است و اگر  این چنین نبود حضور در چنین باشگاهی را قبول نمی‌کرد.
 
جرارد در خصوص عدم حضور لویس سوارز در جمع کاندیداهای ‌توپ طلا گفت: نمی‌توانم باور کنم که سوارز در جمع کاندید‌های توپ طلا نیست این مسئله واقعا بوی سیاسی بازی می‌دهد او در لیگ پریمر انگلیس 31 گل به ثمر رسانده‌ است و بهترین‌ بازیکن حرفه‌ای لیگ انگلیس در فصل گذشته‌ شناخته شد.
 گفتنی است: لویس سوارز‌ پس از گاز گرفتن شانه جورجیا کلیپی در جام جهانی 2014 برزیل با محرومیت 4 ماهه مواجه شد که در نهایت هم با مبلغ 75 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا پیوست.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوارز ، جرارد ، استوریچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار