شاخص هاي ارزش سهام در بورس هاي آسيا امروز نوسان داشت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بلومبرگ، امروز شاخص سهام نيکي در بورس توکيو با دو مميز هشتاد و پنج صدم درصد افزايش معادل سيصد و شصت و نه مميز بيست و چهار صدم واحد افزايش به شانزده هزار و نهصد و شصت و سه مميز سي و هفت صدم رسيد.

 شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با يک مميز بيست و هشت صدم درصد کاهش معادل شصت و پنج مميز نود و هشت صدم کاهش به رقم بيست و سه هزار و هشتصد و بيست و دو مميز پنجاه وسه صدم واحد رسيد. بورس استراليا  وضعي برخلاف هنگ کنگ داشت بطوريکه شاخص سهام اس اند پي دويست در بورس سيدني با يک مميز هجده صدم درصد افزايش معادل سي و چهار مميز نود و يک صدم واحد افزايش به پنج هزار و پانصد و سه مميز شصت و چهار صدم واحد رسيد.

شاخص سهام شانگهاي کامپوزيت با بيست و يک مميز سي و پنج صدم درصد کاهش معادل نود و هشت مميز سي و پنج صدم واحد کاهش به دو هزار و چهارصد و بيست و سه مميز شصت و شش صدم واحد رسيد.

 شاخص سهام کاسپي در بورس کره جنوبي با يک مميز سي و دو صدم درصد کاهش معادل بيست و چهار مميز سي و هشت صدم واحد به يک هزار و نهصد و بيست و شش مميز هفتاد و يک صدم واحد رسيد.
انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، آسیا ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار