مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: کارت‌های هوشمند مهارت از کدهای امنیتی سه‌لایه برخوردارند که در فرآیند استعلام دیگر امکان جعل وجود نخواهد داشت.

حسن عزیزی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:‌ در خصوص ویژگی‌ها و مزایای کارت هوشمند مهارت گفت: از جمله ویژگی‌های کارت هوشمند مهارت درج مشخصات فردی شامل نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، محل و تاریخ صدور کارت و کد شناسایی کارت است،همچنین این کارت دارای برچسب کامپیوتری است که اطلاعات گواهینامه‌های مهارت افراد تا تعداد 20 گواهینامه را در خود ثبت می‌کند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این کارت‌ها به سیستم جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متصل و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهادها و سازمان‌ها بدون نیاز به مکاتبات اداری و کاغذی به صورت آن‌لاین و آف‌لاین با وارد کردن کد شناسایی که بر روی کارت درج شده در سامانه قابل انجام است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد:‌ هم‌چنین کارت هوشمند مهارت از کدهای امنیتی سه‌لایه برخوردار است که در فرآیند استعلام امکان هر گونه جعل را از بین خواهد برد ، همچنین حذف فرآیندهای کاغذی از جمله دستاوردهای مهم صدور گواهینامه‌های مهارتی است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: جعل ، هوشمند ، مهارت ، استعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار