کارشناس شیرجه گفت: مسئولان باید دلسرد شدن شیرجه روها را با دادن اعتبار لازم برطرف کنند.

منوچهر فصیحی کارشناس شیرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: عدم اعزام تیم ملی شیرجه به بازی‌های آسیایی اینچئون باعث شد تا فعالان این عرصه کسل شوند و شیرجه روها به نوعی دلسرد شده و دیگر تمایلی به ادامه کار نداشته باشند.

وی تصریح کرد: مشکل شیرجه به هیچ عنوان شخصی نیست بلکه به بودجه و اعتبار مربوط می‌شود، چون در این رشته بودجه کافی وجود ندارد مسئولان نمی‌توانند کار خاصی انجام دهند.

وی تصریح کرد: مدت‌هاست که مسئولان فدراسیون و کمیته شیرجه می‌خواهند برای رشد این رشته اقدام و تهیه حداقل 10 دایو کرده و آن را به استان‌های مختلف تخصیص دهند ولی تاکنون که این اتفاق نیافتاده است.

پیشکوست شیرجه کشور در ادامه اظهار داشت: اگر مسئولان کلان ورزش بتوانند از شیرجه حمایت کلی کنند می‌توان رشد در این ورزش را شاهد بود در غیر این صورت با این امکانات توقعات از شیرجه‌های ایران بی‌جاست.

وی گفت: هم اکنون در این رشته استعدادهای شیرجه بسیار خوبی حضور دارند که اگر به آن‌ها رسیدگی شود به طور حتم همانند کشورهای مالزی و چین جایگاه خوبی را در سطح قاره کهن و جهان به خود اختصاص می‌دهند.

فصیحی افزود: چندی پیش که برای دیدن شیرجه روها به استخر 9دی رفته بودم، ملی پوشان و مستعدان بسیار خوبی را در حال تمرین دیدم که به طور حتم توانمندی گرفتن مدال‌های میادین مختلف را دارند اما وقتی امکانات نیست نمی‌توانند کاری کنند.

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: شیرجه ، اعتبار ، فصیحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار