معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از حضور هیئت‌های دانش‌آموزی در قالب تشکل‌ها در مراسم روز مبارزه با اسکتبار جهانی خبر داد.

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندر خصوص ترویج فرهنگ عاشورایی در بین دانش‌آموزان، گفت: در طول سال برای ترویج این فرهنگ برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان در نظر داریم که یکی از آنها وارد کردن مفاهیم عاشورا، کربلا و امام حسین (ع) در کتاب‌های برنامه‌های دینی دانش‌آموزان است.

وی از اجرای طرح جدیدی تحت عنوان آشنایی با سیره‌ی اهل بیت (ع) خبر داد و افزود: برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی با زندگی ائمه معصومین امسال طرحی را تدوین کرده‌ایم که در حال حاضر زیر چاپ است و از هفته‌های آینده به سیستم فوق برنامه‌ی آموزش و پرورش سپرده خواهد شد.

کفاش ادامه داد: در برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی نیز آشنایی با سیره‌ی اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورا گنجانده شده است که امیدواریم با همت مربیان و معلمان توسعه پیدا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرروش در خصوص برنامه‌های روز عاشورا عنوان کرد: از آنجایی که امروز عاشورا مصادف با 13 آبان است و به همین ترتیب هیئت‌های دانش‌آموزی در قالب تشکل‌ها مقابل لانه‌ی جاسوسی حضور خواهند داشت که ضمن عزاداری در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی نیز شرکت خواهند کرد که البته این مراسم در سطح کشور به همین گونه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار