توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییر گرایش در صورت دریافت مجوز محقق می‌شود / تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های سراسری یک بار در سال است

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تغییر گرایش در صورت گذراندن 2 ترم تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با دریافت مجوز از سوی معاونت آموزشی دانشگاه محقق می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مهلت تکمیل ظرفیت در دانشگاه‌های سراسری برعکس دانشگاه آزاد که در سال 2 بار برگزار می‌شود، تنها یک بار برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر تغییر گرایش در دانشگاه‌های سراسری با توجه به قبولی در مرحله‌ی تکمیل ظرفیت که آیا امکان‌پذیر است، افزود: تغییر رشته و گرایش در اختیار دانشگاه‌ها قرار دارد. چنانچه در مقطع کارشناسی تغییر رشته منوط به گذراندن 24 واحد درسی است و در مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان بعد از گذراندن 2 ترم و در صورت ارائه مجوز از سوی معاونت آموزشی دانشگاه می‌توانند تغییر گرایش دهند.

وی اظهار داشت: البته در دفترچه اعلام شده که در صورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت، ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه قبلی کان لم یکن تقلی می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۰:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
با سلام تورو خدا یکی بره از آقای خدایی بپرسه ببینه امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سلام طبق جدول روی دفترچه انتخاب رشته ی کنکور سراسری 93 باید تکمیل ظرفیت رو نیمه دوم مهر اعلام میکردند پس چی شد آیا امسال تکمیل ظرفیت نیست؟؟؟ خواهشا پیگیری کنید...
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۹:۵۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۳
پس این تکمیل ظرفیت کی میاد اخه؟؟؟؟؟
یعنی دانشجویان دوره روزانه باز میتونن تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن؟؟؟؟؟
توروخدا جوااااااااب؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار