جلسه تعیین زمان دربی سرخابی پایتخت امشب با حضور تاج و برخی مسوولان پرسپولیس و استقلال برگزارشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه تعیین زمان دربی سرخابی پایتخت امشب برگزارشد.
 
این جلسه  با حضور حمید رضا سیاسی رئیس هیات مدیره، منتقمی، سرپرست باشگاه و خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس  و از استقلال تنها نظری جویباری، معاون این باشگاه برگزارشد.
 
این جلسه یک ساعت و نیم طول کشید و در دو مرحله انجام شد و تاج، رئیس سازمان لیگ نیز در آن حضور پیدا کرد.

قائم مقام باشگاه استقلال؛انصاف باید رعایت شود

 
علی نظری جویباری بعد از جلسه امروز سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری دربی 79 گفت: طرفین در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کردند و قرار شد مسابقه یا 2 آذرماه برگزار شود یا 7 آذرماه این مسابقه انجام شود.
 
جویباری در رابطه با اینکه ممکن است پرسپولیسی‌ها مخالف برگزاری دربی در زمان دیگری باشند، گفت: امروز ما یک نظر دادیم و پرسپولیس هم یک نظر اعلام کرد، هر نتیجه‌ای که حاصل شود، سازمان لیگ تصمیم‌ می گیرد و آن را به ما اعلام می‌کند.
 
علی نظری جویباری در خصوص دستور جلسه اظهار داشت: مهدی تاج با ما تماس گرفت و اعلام کرد که هم برای دربی هم برای حق پخش صحبت‌هایی انجام دهیم، حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

وی ادامه داد:27 آبان تیم ملی بازی دارد حالا پرسپولیس بازیکنی در تیم ملی ندارد ما که نباید تاوانش را پس بدهیم.به هر حال باید عدالت رعایت شود. چند روز پس از بازی تیم ملی دربی برگزار شود ما مشکلی نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس؛ما همیشه به حریف احترام گذاشتیم


بهروز منتقمی پس از جلسه عصر امروز با رئیس سازمان لیگ و مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: یک پیشنهاد جدید به ما دادند که بازی در 2 آذر برگزار شود و ما هم آن را پذیرفتیم. استقلالی‌ها هم این موضوع را پذیرفتند فقط باید شورای تأمین و مراجع ذیربط در اینباره تصمیم بگیرند.
 
وی افزود: ما با برگزاری بازی در 7 آذر مشکل داشتیم و به همین دلیل درخواست جلسه دادیم که سازمان لیگ هم به خوبی با این موضوع موافقت کردو

 وی گفت: جلسه خوبی برگزار شد و قرار شد بازی اگر مشکلی از لحاظ مراجع ذیربط نداشته باشد 2 آذرماه برگزار شود. من از مسوولان سازمان لیگ به خاطر این همکاری تشکر می‌کنم.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا با این وجود حاضر هستند 7 آذرماه در جام حذفی به میدان بروند، گفت:‌ هنوز چیزی در اینباره اعلام نشده است .
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، دربی ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار