سلام بر یاور سیدالشهدا (علیه السلام) ؛

زیارت حرم حضرت عباس (ع) در تاسوعا با تصاویر پانوراما + دریافت تصاویر

امرور مصادف است با نهم محرم و تاسوعای حسینی و اورژانس IT تصاویر سه بعدی حرم قمر بنی هاشم (ع) را برای دریافت قرار می دهد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، بسیاری از عاشقان حسینی دوست داشتند که تاسوعای حسینی را در حرم قمر بنی هاشم (ع) باشند اما نتوانستند ، به همین علت تصاویر پانورامای حرم حضرت عباس (ع) را برای زیارت مجازی قرار دادیم :

شما در این تصویر در گوشه شمال غربی صحن مطهر ایستاده و گنبد روبروی شما قرار دارد .همچنین می توانید گوشه هایی از تمام دیوارهای پیرامونی حرم مطهر را در حالی که مجاور مهمانسرای حرم مطهر ایستاده اید مشاهده نمائید .



شما در این تصویر از جهت قبله روبروی مرقد مطهر ایستاده اید و می توانید شاهد رواق پشت سر و زوایای مختلف حرم مطهر و سقف های رواق و زاوایای شرقی و غربی حرم مطهر باشید.




شما در این تصویر در زاویه جنوب غربی صحن شریف حرم مطهر حضرت عباس(ع ایستاده اید و شاهد گلدسته های حرم مطهر قبل از تذهیب و تزئین با مینا هستید . اکنون شما مجاور درب حرم مطهر به نام امام حسن مجتبی(ع) ایستاده اید.



شما در این تصویر در ضلع جنوبی صحن مطهر حضرت عباس(ع) و کنار درب قبله صحن ایستاده اید و می توانید ایوان طلای حرم مطهر را مشاهده نمائید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار