هم زمان با برپایی سی سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول که از تاریخ هشتم الی یازدهم نوامبر 2014 برابر با هفدهم الی بیستم 1393 برپا می شود، نشست هم اندیشی ناشران ترک که علاقمند به نشر کتاب های ایران هستند برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از بخش بین الملل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران؛ هم زمان با برپایی سی  سومین نمایشگاه بین  المللی کتاب استانبول که از تاریخ هشتم الی یازدهم نوامبر 2014 برابر با هفدهم الی بیستم 1393 برپا می شود،  نشست هم اندیشی ناشران ترک که علاقمند به نشر کتاب های ایران هستند برگزار می‌شود. 

در این نشست مدیران نشرهای معتبر ترک از جمله مورپا، اورنسل، دماوند، گون ایشیقی ، آجار به همراه مترجمان فارسی به ترکی و دبیر کمیته ی فرهنگی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران و نماینده ی موسسه نمایشگاه های فرهنگی شرکت خواهند داشت و در باره‌ی تجربه های پیشین و راهکارهای تسهیل ارتباط‌های فرهنگی و تجارت کتاب بین دو کشور و مشکلات و موانع موجود بحث و گفت وگو خواهند کرد.
 
یاد آور می‌شود؛ سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول همه ساله در ماه نوامبر برپا شده و کشورهای منطقه و اروپایی در سالن بین المللی  آثار کشور خود را به نمایش می‌گذارند. ایران از جمل کشورهایی است که در این نمایشگاه حضور فعال دارد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار