اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

پرداخت صد در صدی هزینه بیمه زائران توسط سازمان حج و زیارت/راه اندازی شش موکب توسط زائران

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه بیمه و خدمات پزشکی کاروان‌هایی که از طریق سازمان حج و زیارت ساماندهی می‌شوند به طور صد در صدی توسط سازمان حج و زیارت پرداخت می شوند.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اشاره به تشکیل ستاد دائمی اربعین ،عنوان کرد:  بر اساس آسیب شناسی‌هایی که از مراسم اربعین سال گذشته داشتیم ستاد دائمی اربعین مصوباتی را تصویب کرد.

وی یکی از این مصوبات را پرداخت بیمه زائرین توسط سازمان حج و زیارت عنوان کرد و افزود: هزینه‌های درمانی که زائرین باید از طریق هیئت پزشکی و هزینه‌هایی که بابت بیمه پرداخت می‌کردند توسط سازمان حج و زیارت پرداخت خواهد شد.
 
اوحدی تصریح کرد:‌ بدین منظور هزینه بیمه و خدمات پزشکی تمام کاروان‌هایی که از طریق سازمان حج و زیارت ساماندهی می شوند و به صورت صد در صدی رایگان است.
 
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از دیگر مصوبات این ستاد بر حوزه فرهنگ سازی گفت و اظهار داشت: سازمان حج و زیارت با استفاده از نیروهای مردمی شش موکب را راه اندازی خواهد کرد.
 
اوحدی در خصوص این موکب‌ها یادآور شد: یکی از این موکب‌ها توسط مردم اردبیل تحت عنوان موکب حضرت ابوالفضل راه اندازی خواهد شد همچنین مردم قم، اصفهان و مازندران نیز تقاضای راه اندازی موکب را نموده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با راه اندازی این موکب‌ها به صورت داوطلبانه از سوی مردم شاهد توسعه فرهنگ اربعین و عاشورا باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، بیمه ، زائران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.