مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: جمع آوری و انتشار تجربیات و خاطرات پیشکسوتان فرهنگی استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فریدون سید مصطفوی، در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت که در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ارومیه برگزار شد؛افزود: جمع آوری و انتشار تجربیات و خاطرات بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی استان در دستور کار قرار دارد و به محض تکمیل فرآیند آن اقدام به چاپ و نشر این اثر گرانبها خواهیم کرد.

 وی با اشاره به تلاشهای مجاهدانه ی فرهنگیان استان در سالهای آغازین انقلاب اسلامی، از چاپ کتابی با عنوان "در مسیر مبارزات مردم ارومیه و نقش فرهنگیان" توسط آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این کتاب هم اکنون در مرحله ویراستاری می باشد و بزودی منتشر خواهد شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: از کلیه پیشکسوتان فرهنگی استان دعوت می کنیم تا مسائل آموزش و پرورش را رصد کنند و پیشنهادات خود را به مسئولان این حوزه انتقال دهند تا آنها نیز پیگیر مطالبات آنها باشند.

 سیدمصطفوی تصریح کرد: نهایت سعی دولت تدبیر و امید، توجه به مقوله اخلاق و ادب در حوزه آموزش و پرورش می باشد و در این راستا تلاش می کنیم تا از هرگونه سیاسی کاری در این حوزه ممانعت کنیم چراکه سیاسی کاری موجب غفلت از ماموریت اصلی مان که همان آموزش و پرورش است، می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیشکسوتان ، کتاب ، تجربیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار