مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با دستور رییس جمهوری در سفر استانی به زنجان، تسریع در اجرای گازرسانی به 320 روستای بالای 20 خانوار این استان در دستور کار وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومي، مدير عامل شركت گاز استان زنجان از پيگيري هاي لازم براي تسريع در اجراي گازرساني به روستاهاي استان خبر داد و گفت: با دستور رئيس جمهور در سفر استاني خود به زنجان؛ تسريع در اجراي گازرساني به 320 روستاي بالاي 20 خانوار استان زنجان در دستور کار وزارت نفت و شرکت ملي گاز ايران قرار گرفت.

عسگريان با اشاره به اينكه از 908 روستاي داراي سكنه استان؛ 732 روستا؛ بالاي 20 خانوار بوده و از اين تعداد؛ 491 روستا گاز رساني نشده است؛ افزود: بنا به دستور رئيس جمهور هماهنگي لازم به عمل آمده است تا از محل منابع بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال93؛ براي گاز رساني 320 روستا؛ اقدام شود.

وي از بهره مندي 54 هزار خانوار روستايي استان از نعمت گاز طبيعي خبر داد و اضافه كرد: با تسريع در گاز رساني روستاهاي استان و اجراي اين طرح تا پايان دولت يازدهم؛ خانوار روستايي بهره مند استان به 95 هزار خانوار با 90 درصد بهره مندي مي رسد.

مدير عامل شركت گاز استان زنجان با اشاره به اينكه درصد خانوار روستايي بهره مند از نعمت گاز طبيعي استان؛ در حالي 52 است كه اين ميزان در كشور معادل 6/67 درصد است؛ افزود: مقرر شده است؛ وزارت نفت از محل جايگزيني گاز با حاملهاي انرژِي در مدت سه سال نسبت به گاز رساني روستاهاي تعيين شده اقدام و تامين بودجه لازم براي اين برنامه را از محل اعتبارات بند ق قانون بودجه سال 93 تامين كند.

عسگريان خاطر نشان کرد: اميدواريم با عنايت خداوند و ايجاد منابع مالي جديد، جذب سرمايه گذاران و همت كاركنان شركت گاز استان زنجان؛ با توسعه خطوط انتقال گاز و گازرساني به تعداد زيادي از روستاها؛ زمينه لازم براي توسعه و پيشرفت روز افزون استان را فراهم کنیم.



انتهای پیام/ش

 
برچسب ها: گاز رسانی ، روستا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.