ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی گفت: مسابقه ساجدان عاشق در سامانه پرتال سفیر صبح به آدرس www.SafireSobh.com ستاد اقامه نماز همزمان با محرم و صفر در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: مسابقه ساجدان عاشق در سامانه پرتال سفیر صبح به آدرس www.SafireSobh.com ستاد اقامه نماز همزمان با محرم و صفر در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به منظور آشنایی با سبک زندگی امام حسین (ع) و یاران ایشان با محور نماز، قرآن و ولایت از نخستین روز ماه محرم در استان خراسان رضوی در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا اظهار داشت: در این طرح از اول محرم روزی دو زندگی‌نامه یاران امام حسین (ع) در سامان پرتال سفیر صبح ستاد اقامه نماز به صورت صوتی پخش خواهد شد.

وی اشاره کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از پخش زندگی‌نامه یاران امام حسین (ع) با پاسخ به سؤالات مسابقه ساجدان عاشق در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: مسابقه ساجدان عاشق تا آخر ماه محرم به صورت مستمر در سامانه پرتال سفیر صبح ستاد اقامه نماز برگزار خواهد شد.

روزانه به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود و در صورت شرکت کردن علاقمندان در 15 روز متوالی جوایزی نفیس به رسم یادبود به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار