به نظر می‌رسد برندن راجرز سرمربی لیورپول حسابی از فروش لوئیس سوارز پشیمان شده زیرا در مصاحبه اخیر خود به از دست دادن یک بازیکن بزرگ اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، هر چند برندن راجرز انتظار داشت رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس را همراه با تیم جوان خود با قدرت آغاز کند اما برخی نتایج ضعیف، قرمزها را از رسیدن به صدر جدول باز نگه داشت.

 راجرز معتقد است نشانه‌های مثبتی از بازیکنان جوان خود مشاهده می‌کند که می‌تواند آنان را به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی بازگرداند اما در عین حال اعتراف کرد لیورپول با فروش لوئیس سوارز یک بازیکن بزرگ در سطح کلاس جهانی را از دست داده است.

راجرز گفت: ما نیاز داریم تیم را از نو بسازیم فکر می‌کنم جایی که در حال حاضر قرار داریم قابل پیش بینی بود. ما در فصل تابستان بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که هنوز نتوانسته‌اند با ترکیب تیم هماهنگ شوند. البته اطمینان دارم هر یک از آنان در آینده‌ای نه چندان دور برای تیم به بازیکنان بزرگی تبدیل می‌شوند، فقط نیاز به زمان دارند.

*** مولنستین: راجرز بازنده واقعی است

رنه مولنستین سرمربی سابق منچستر یونایتد برندن راجرز را بازنده اصلی تیم لیورپول می‌داند.

مولنستین معتقد است وی نتوانست به درستی بر روی کادر فنی لیورپول سرمایه گذاری کند.

خرید بازیکنان گرانقیمت به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت یک تیم باشد. راجرز باید برای خود دستیارانی را انتخاب می‌کرد که تجربه کافی در رقابت‌های لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

بازی در این دو رقابت متفاوت دو شیوه و ریتم متفاوت را می‌طلبد اما راجرز و دیگر کادر فنی لیورپول از آن غافل هستند.

لازم به ذکر است، مولنستین هلندی 7سال سابقه دستیاری سرالکس فرگوسن در تیم منچستر یونایتد را داشت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار