مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های اصلاح پیوند یاران خانواده( ذات البین) در منطقه 5

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از برگزاری کارگاه های اصلاح پیوند یاران خانواده، اصلاح ذات البین در محلات غرب تهران خبر داد.

راضیه کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این راستا افراد مورد اعتماد و معتمدین محله که سن بالای  40 سال دارند که به ریش سفیدان خانواده معروف هستند موظف به انتقال مهارت ها و تکنیک های فردی و ارتباطی و توانایی های روانی و اجتماعی به جوانان هستند.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای روابط اجتماعی افراد در خانواده و جامعه اجرا می شود تا جامعه هدف به طور موثری با چالش های زندگی مقابله کنند.
 
مدیر امور بانوان شهرداری منطقه  5 در ادامه افزود: این طرح به میزبانی اداره امور بانوان منطقه 5 از 12 مهر تا 17 آبان در محله ارم واقع در بلوار فردوس غرب ابتدای خیابان بهار شمالی برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: در این طرح در 10 کارگاه از ساعت 9 تا 11 صبح با حضور اساتید و روانشناسان برتر بنام دانشگاه تهران به صورت رایگان برگزار می‌شود.
 
کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد:در این راستا از هر محله 5 نفر به عنوان ریش سفیدان محلات مناطق 5، 2،12 و 22 در این دوره ها شرکت می‌کند که جمعا 500 نفر از پهنه  شمال غرب تهران از این طرح بهره می گیرند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برگزار ، کارگاه ، پیوند ، یاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار