مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کارگاه آموزشی ترویجی کشت غلات پاییزه در شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا خواجوی اظهار کرد: در راستای پیشبرد سیاست‌های محوری و کلان بخش کشاورزی با هدف افزایش ضریب خوداتکایی گندم و تامین امنیت غذایی و نهایتاً توسعه پایدار در بخش کشاورزی، سلسله کارگاه‌های آموزشی ترویجی کشت غلات پاییزه در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را آشنایی بهره‌برداران پیشرو شهرستان با شیوه‌های اصولی و صحیح زراعت غلات پاییزه و شناسایی چالش‌ها و محدودیت‌های آن و نیز ارائه راهکارهای لازم و تبادل تجربیات بین شرکت‌کنندگان در کارگاه و توانمند‌سازی آنها عنوان کرد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت‌های ریاست سازمان جهاد کشاورزی عدیل سروی اضافه کرد با توجه به استقبال چشمگیر کشاورزان از این برنامه‌ها و نیز ضرورت تداوم و استمرار ارتباط موثر و متقابل بین بخش‌های اجرا، تحقیق، ترویج و بهره‌برداران، این مدیریت در نظر دارد به حول و قوه الهی و همکاری مدیران و کارشناسان دلسوز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، در روزهای آتی نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سایر شهرستان‌های استان اقدام کند.

 در کارگاه آموزشی ترویجی کشت غلات پاییزه که با حضور مدیر و کارشناسان مدیریت هماهنگی ترویج، مدیر و روسای ادارات و مراکز جهاد کشاورزی تابعه مدیریت و تعداد 56 نفر از کشاورزان گندم‌کار پیشرو و فعال شهرستان گرمی برگزار شد بر ضرورت بکارگیری مهارت‌های کسب شده در کارگاه مذکور توسط فراگیران در عرصه‌های کشاورزی  تاکید شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، غلات ، کشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.