مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزدگفت:شانزدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی و هنری همزمان با هفته پژوهش در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ علی غیاثی ندوشن با اعلام این خبر افزود:شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به منظورقدردانی وحمایت ازپژوهشگران که درزمینه های مختلف فرهنگی،هنری و اجتماعی استان یزد به مطالعه وپژوهش می پردازند این جشنواره را برپا می نماید.

وی ازکلیه اساتید،دانشجویان و پژوهشگران دعوت نمود که یک نسخه ازآثارپژوهشی خودرا اعم ازپژوهش،پایان نامه دکترا وکارشناسی ارشدرا که از سال 1391تاکنون انجام داده اند به واحد پژوهش این اداره کل ارسال نمایند.

وی محورهای پژوهشی را؛فرهنگی-اجتماعی،فرهنگ ومیراث فرهنگی،فرهنگ دارالعباده،فرهنگ وورزش،فرهنگ وانقلاب اسلامی،آسیب شناسی فرهنگی،فرهنگی-هنری،فرهنگ ایثاروشهادت،فرهنگی-ادبی،فرهنگ ورسانه های محلی،اطلس فرهنگی،مهندسی فرهنگی،فرهنگ عامه،فرهنگی-دینی وسایرموضوعات اعلام کرد.

رییس شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهلت ارسال اثر را 15آذرماه سالجاری ذکر کرد و گفت:به آثار برگزیده هدایاولوح تقدیر اعطاءخواهد شد.غیاثی ندوشن درعین حال تاکید کرد که باتوجه به نامگذاری سال 93به سال" اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی "از برترین آثارپژوهشی با این موضوع به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.