شهردار پرند گفت: با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پرند از سیستم های گرمایشی منازل و مکان های تجاری شهروندان به صورت رایگان بازدید به عمل می آید.

بهروز کاویانی  شهردار پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر، افزود: متاسفانه هر ساله با شروع فصل سرما و استفاده شهروندان از سیستم های گرمایشی، شاهد حوادث ناگواری از قبیل آتش سوزی و خفگی با گاز مونو اکسید کربن به علت عدم آگاهی شهروندان در رعایت اصول ایمنی و استفاده نادرست از وسایل گاز سوز هستیم.

شهردار پرند اظهار داشت: به همین منظور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پرند به صورت رایگان از سیستم های گرمایشی منازل و مکان های تجاری شهر بازدید می کنند.

کاویانی در ادامه گفت: شهروندان می توانند با شماره تلفن های 125 یا 56720025 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پرند تماس گرفته و آدرس خود را جهت بازدید اعلام کنند.

شهردار پرند خاطر نشان کرد: کارشناسان این حوزه پس از ثبت آدرس و بر طبق اولویت بندی سازمان آتش نشانی، به صورت رایگان به محل اعزام و ضمن بازدید از سیستم گرمایشی و لوله های خروجی دود کش ها، توصیه های ایمنی و توضیحات لازم را در خصوصی پیشگیری از حوادث گازگرفتگی و آتش سوزی به شهروندان ارایه می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار